Celková sledovanosť všetkých televízií v parametri "sledoval(a) včera" je 85 %. Televíziu v prvom a druhom kvartáli sledovalo takmer 4 milióny divákov. Vyplýva to z najnovšieho národného prieskumu MML-TGI spoločnosti MEDIAN SK.
Oproti minulej vlne prieskumu, ktorá skúmala sledovanosť televízií v štvrtom kvartáli minulého roka a prvom kvartáli tohto roka, nastali len mierne zmeny. V dennej sledovanosti sa Markíza prepadla o dve percentá, sledovanosť TV JOJ a Jednotky sa, naopak, zvýšila o jedno percento.
Čo sa týka televíznych skupín, najsledovanejšou je Markíza Group so svojimi stanicami Markíza, Doma a Dajto. V parametri "sledoval (a) včera" dosiahla skupina 54 % sledovanosť. Oproti minulej vlne, ktorá skúmala sledovanosť v štvrtom kvartáli minulého roka a prvom kvartáli tohto roka, zaznamenala Markíza Group mierny pokles sledovanosti.
Televízna skupina Joj Group dosiahla so svojimi stanicami Joj, Plus, Wau a RiK sledovanosť 35 %. Slovenská televízia (RTVS) s kanálmi Jednotka a Dvojka dosiahla sledovanosť 27 %.
Podiel na trhu slovenských televíznych staníc je nasledujúce: na prvom mieste sa umiestnila s 39 % TV Markíza. TV Joj dosiahla 22 % a Jednotka RTVS 17 %. Zvyšné TV stanice kontrolovali spolu 22 % trhu.
Národného prieskumu MML-TGI spoločnosti MEDIAN SK sa zúčastnilo 4466 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov. Zber dát prebiehal deklaratívnym spôsobom v termíne od 11. 1. do 26. 6. 2016.