Markíze sa vstup do jesennej televíznej sezóny vydaril. V nedeľu bodovala so šou Tvoja tvár znie povedome, včerajší večer v prime time opäť porazila konkurenciu.
Úvodný diel štvrtej série Hornej Dolnej sa stala najsledovanejším programom dňa, a to v oboch cieľových skupinách divákov. Premiérová epizóda s názvom "Stratení" dosiahla v cieľovej skupine 12-54 sledovanosť 15,5 percenta a trhový podiel 43,3 percenta. Pozrelo si ju 703-tisíc divákov starších než 12 rokov, z toho až 70 % (492-tisíc) bolo z komerčnej cieľovej skupiny 12-54.
Komediálny seriál horná Dolná vysiela Markíza od 6. januára 2015. Prvú sériu pozerávalo v priemere 895-tisíc divákov, z toho 628-tisíc bolo do 54 rokov. Markíza dosahovala v cieľovej skupine 12-54 až 48-percentný trhový podiel, pričom dvakrát sa prehupla aj cez hranicu 50-tich percent.
Druhá séria mala nižšiu sledovanosť ako prvá, priemerne si jednotlivé časti pozrelo 655-divákov, z toho bolo 450-tisíc do 54 rokov. Televízia dosahovala priemerne 38-percentné trhové podiely.
Tretia séria mala priemernú sledovanosť 650-tisíc divákov starších než 12 rokov. Najsledovanejšia bola 6. epizóda s názvom Rallye, ktorú si pozrelo takmer 800-tisíc divákov starších než 12 rokov.
Úspešný štart Hornej Dolnej zabezpečil dobrú nábehovú krivku pre nový komediálny seriál z futbalového prostredia Atletiko Cvernofka. Prvú epizódu s názvom "Tajná zbraň" so pozrelo 461-tisíc divákov starších než 12 rokov. Relácia dosiahla sledovanosť 10,4 percenta a trhový podiel 37,8 % v cieľovej skupine 12-54.
Seriálu Atletiko Cvernofka budú v jesennej programovej štruktúre patriť utorky a štvrtky. V utorky bude Markíza vysielať o 22:35 reprízy, ktorým bude na JOJke konkurovať relácia Áno, šéfe!. Vo štvrtky odvysiela Markíza po reality šou Ostrov premiérové časti seriálu (o 21:40). JOJka v tom čase bude vysielať reality šou Návštevníci.
Treťou reláciou, ktorú nasadila Markíza v pondelok večer, bola skeč šou Kredenc. Premiérová časť piatej série dosiahla sledovanosť 5,5 percenta a trhový podiel 31,6 percenta. V čase vysielania bola relácia trhovou jednotkou a celkovo bola treťou najsledovanejšou nespravodajskou reláciou pondelka.
Skeč šou Kredenc vysiela Markíza od roku 2014. Pozerávalo ju priemerne 305-tisíc divákov (12+), z toho 205-tisíc v cieľovej skupine 12-54. Šou dosahovala priemerný share 31,1 percenta. Najlepší štart mala tretia séria na jeseň 2015. Dosiahla sledovanosť 11 percent a trhový podiel 38,5 percenta v cieľovej skupine 12-54.
Televízia JOJ vysielala rodinný film Paddington. Proti silnému trojboju na Markíze nemal veľa šancí, pozrelo si ho 4,2 % divákov a dosiahol trhový podiel 12,7 percenta. Verejnoprávna Jednotka odvysielala film Lidice. Česko Slovenská snímka z roku 2011 mala sledovanosť 2,2 percenta a podiel 6,6 percenta v cieľovej skupine 12-54.