Namiesto klasickej imidžovej kampane prichádza Fun rádio v jesennej štruktúre s promotion kampaňou založenou na princípe „listen-to-win“ (počúvaj a vyhraj).
„Podobný koncept kampane na princípe listen to win sa nám osvedčil už v minulosti so súťažou Zarábaj ušami. Tentoraz však pôjde o inú, jednoduchšiu mechaniku. Primárnym cieľom kampane je posilniť počúvanosť v pracovné dni a počas pracovnej doby,“ povedal k najnovšej kampani programový riaditeľ Fun rádia Rastislav Dutka.
Ako bude vyzerať Zarob €ash s hitmi, ktoré miluješ v praxi? V každý súťažný deň vyhlásia Junior s Marcelom v Rannej šou „hit dňa“. Od toho momentu stačí počas dňa počúvať vysielanie Fun rádia, počkať si na „štart odpočítavania" a počítať počet skladieb až do zahratia avizovaného „hitu dňa“.
Prvý, komu sa podarí dotelefonovať do štúdia a bude vedieť správny počet skladieb, ktorý odznel od „štartu“ až po „hit dňa, ktorý milujete“, vyhráva. Výška výhry bude variovať podľa počtu odohraných skladieb a denne sa dá „keš“ zarobiť hneď dvakrát. Každá skladba má hodnotu 10 €. Do súťaže sa dá zapojiť opakovane. Súťažiť Zarob €ash s hitmi, ktoré miluješ, sa bude v daný deň od vyhlásenia „hitu dňa“ až do 18.00, kedy končí Popoludnie so Sajfom.
Okrem self-promo spotov vo vysielaní, je súťaž podporená aj v tlači a na internete. Zarob €ash s hitmi, ktoré miluješ, potrvá od 10. do 28. októbra. Viac informácii na microsite kampane www.funradio.sk/cash.
Fun rádio je na trhu 25 rokov a dlhodobo si udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky so 12,8%-ným podielom na trhu. Má 497 tisíc denných a 1.042.000 týždenných poslucháčov. Až 68 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov. Funradio.sk je dlhodobo jednotkou medzi rádiovými webmi. Historicky najvyššiu návštevnosť dosiahol web Fun rádia v marci 2015 – 930 654 RU.