StoryEditor

Fun rádio prináša poslucháčom peniaze na ruku. Za počúvanie hitov

07.10.2016, 17:08
Autor:
imim
Jesenná kampaň Zarob €ash s hitmi, ktoré miluješ, je postavená na princípe listen-to-win.

Namiesto klasickej imidžovej kampane prichádza Fun rádio v jesennej štruktúre s promotion kampaňou založenou na princípe „listen-to-win“ (počúvaj a vyhraj).

Súťaž Zarob €ash s hitmi, ktoré miluješ, bude prebiehať od pondelka (10. októbra) počas pracovných dní takmer mesiac, informuje médium vo svojej tlačovej správe. Vyhráva sa denne až dvakrát. Nevyžaduje sa žiadna registrácia ani zasielanie spoplatnených SMS. Stačí počúvať Fun rádio, počkať si na „hit dňa“ a následne zavolať do vysielania.

„Podobný koncept kampane na princípe listen to win sa nám osvedčil už v minulosti so súťažou Zarábaj ušami. Tentoraz však pôjde o inú, jednoduchšiu mechaniku. Primárnym cieľom kampane je posilniť počúvanosť v pracovné dni a počas pracovnej doby,“ povedal k najnovšej kampani programový riaditeľ Fun rádia Rastislav Dutka.

Ako súťaž prebieha

Ako bude vyzerať Zarob €ash s hitmi, ktoré miluješ v praxi? V každý súťažný deň vyhlásia Junior s Marcelom v Rannej šou „hit dňa“. Od toho momentu stačí počas dňa počúvať vysielanie Fun rádia, počkať si na „štart odpočítavania" a počítať počet skladieb až do zahratia avizovaného „hitu dňa“.

Prvý, komu sa podarí dotelefonovať do štúdia a bude vedieť správny počet skladieb, ktorý odznel od „štartu“ až po „hit dňa, ktorý milujete“, vyhráva. Výška výhry bude variovať podľa počtu odohraných skladieb a denne sa dá „keš“ zarobiť hneď dvakrát. Každá skladba má hodnotu 10 €. Do súťaže sa dá zapojiť opakovane. Súťažiť Zarob €ash s hitmi, ktoré miluješ, sa bude v daný deň od vyhlásenia „hitu dňa“ až do 18.00, kedy končí Popoludnie so Sajfom.

Okrem self-promo spotov vo vysielaní, je súťaž podporená aj v tlači a na internete. Zarob €ash s hitmi, ktoré miluješ, potrvá od 10. do 28. októbra. Viac informácii na microsite kampane www.funradio.sk/cash.

Fun rádio je na trhu 25 rokov a dlhodobo si udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky so 12,8%-ným podielom na trhu. Má 497 tisíc denných a 1.042.000 týždenných poslucháčov. Až 68 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov. Funradio.sk je dlhodobo jednotkou medzi rádiovými webmi. Historicky najvyššiu návštevnosť dosiahol web Fun rádia v marci 2015 – 930 654 RU.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 16:17