Každá séria zábavnej šou Milujem Slovensko má rastúci trend sledovanosti. Posledné vydanie z piatka 21. októbra opäť zvýšilo svoj rating a dosiahlo rekordnú sledovanosť v rámci všetkých klasických vydaní šou. Relácia zaznamenala trhový podiel 29,4 percenta a sledovanosť 9,9 percent v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov, sledovalo ju 669-tisíc divákov starších než 12 rokov. Milujem Slovensko tak prekonalo aj nedeľné výkony súťažných šou komerčných televízií - Česko Slovensko má talent na TV Joj a Tvoju tvár znie povedome na Markíze.
Nedeľné vydanie súťažnej šou Česko Slovensko má talent posledné tri týždne rastie. Predminulú nedeľu dosiahla šou rating 9 percent, minulú nedeľu to bolo 9,3 percenta a tútu nedeľu zaznamenalo Česko Slovensko má talent sledovanosť 9,3 percenta v cieľovej skupine 12-54, sledovalo ju 484-tisíc divákov starších než 12 rokov. Podarilo sa jej tak poraziť aj konkurenčnú šou Tvoja tvár znie povedome, ktorá má naopak posledné tri týždne klesajúcu sledovanosť. Z ratingu 12,1 percent spred dvoch týždňov klesla Tvoja tvár minulú nedeľu na 11,4 percenta a túto nedeľu dosiahla 9,1 percenta v 12-54, zaujala 480-tisíc divákov v skupine 12+. Tvoja tvár však zaznamenala v nedeľu vyšší trhový podiel, 28,1 percenta, kým Česko Slovensko má talent si pripísala 24,7 %.
Celkovo najsledovanejšou víkendovou reláciou boli nedeľňajšie Televízne noviny na Markíze, ktoré dosiahli sledovanosť 10,8 percenta a podiel 32 percent. Pre porovnanie Noviny TV Joj zaznamenali v nedeľu sledovanosť 9,1 percenta a podiel 25,7 percenta v cieľovej skupine 12-54, čo bol ich najvyšší výkon počas uplynulého víkendu.
Rating cez 10 percent dosiahlo ešte Najlepšie počasie, ktoré TV Joj odvysielala v nedeľu. Pripísalo si sledovanosť 10,2 percenta a podiel 26,5 percenta v cieľovej skupine 12-54. Počasie na Markíze dosiahlo v nedeľu rating 9,5 percenta a podiel 25,9 percenta. Sobotňajšie vydania oboch relácií mali rovnakú sledovanosť, dosiahli 8 percent v skupine 12-54.