11.01.2017, 11:23

Sledovanosť z utorka: lepšie výkony pre JOJ, ale veľmi tesne

Markizácka novinka O desať rokov mladší stanicu nesklamala.

Sledovanosť z utorka: lepšie výkony pre JOJ, ale veľmi tesne

Utorok bol pre obe komerčné televízie plný očakávaní. Obe totiž v prime time uvádzali novinky. Kým Markíza nasadila emotívnu reláciu Šťastný domov s Janou Hospodárovou, JOJ-ka vsadila na zábavnú reláciu Moja prvá dovolenka. V premiére uviedla hneď dve časti za sebou.

Prvá časť relácie Moja prvá dovolenka u divákov zvíťazila nad Šťastným domovom. Pre televíziu JOJ získala viac ako 6 percent a 16,4 percentný podiel. Šťastný domov malo 13,9 percentný podiel.

Druhá časť Mojej prvej dovolenky už nedokázala konkurovať markizáckej skrášľovacej relácii O desať rokov mladší, ktorú uvádza dvojica Miriam a Martin Šmahelovci. Tá pre televíziu vybojovala ratingy vo výške 6,3 percenta a 20,8 percentný share. Druhá časť relácie Moja prvá dovolenka klesla v ratingoch na 4 percentá.

Pri sledovanosti hlavných správ sa opakuje scenár z minulých dní. Televízia JOJ aj v utorok dokázala s blokom Krimi, Novinami a Najlepším počasím  prilákať k obrazovkám viac divákov ako televízia Markíza. 

Celodenný share Markízy a JOJ je takmer vyrovnaný. Trhový podiel v komerčnej skupine 12–54 dosiahol v prípade JOJ 18 percent , Markíza má 17,8 percenta.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.