Stredajšia sledovanosť nepriniesla vo vývoji situácie sledovanosti takmer nič nové. O denné prvenstvo stále súperia dve televízie - Markíza a JOJ. Streda znamenala pre Markízu tesné víťazstvo, keď v celodennom podieli dokázala získať 25,8 percent, JOJ Group získala 25 percent.
Situácia sa veľmi nemení ani v sledovanosti hlavných správ, kde už niekoľko dní po sebe víťazí televízia JOJ. V stredu večer Noviny TV JOJ atakovali hranicu 10 percent pri podiele 28,8 percent.
V prime time proti sebe v programe konkurovali markizácka obľúbená Chart show a česká komédia Copak je to za vojáka. Kým zábavná šou získala 20,7 percentný podiel na trhu, česká komédia 20,9. Výkony boli takmer vyrovnané.
Veľmi zaujímavý súboj sa deje aj v podvečernom čase, v ktorom Markíza v stredu výrazne ťahala za kratší koniec. JOJ-kárska šou o varení Moja mama varí lepšie ako tvoja získala 6,8 percentnú sledovanosť. Súťaž na verejnoprávnej Jednotke 5:5 s Andrejom Bičanom pritiahla k obrazovkám 4,4 percent divákov a Koleso šťastia 3,0 percent.
Napriek všetkým týmto výsledkom, sa skupina Markíza stala tesným celodenným lídrom. Pomohla jej v tom sledovanosť menších staníc. Najvyššiu sledovanosť mal včera americký film Salt na Dajto (2,4 percent) a telenovela Vymenené životy (1,9 percent).