Televízia Markíza zmenila od 19. januára štvrtkový prime-time. Namiesto zábavnej šou Hviezdna párty zaradila do prime time dve časti Dobre vedieť! za sebou. Zábavný kvíz dosiahol sledovanosť 7,9 percenta a podiel takmer 22 percent, nasledujúca Bičanova šou o 22:35 zaznamenala sledovanosť len 3 percentá, podiel sa však blížil k 20 percentám.
JOJ odvysielala večer ďalší film zo série Anderssonovci na cestách. Diváci ho prijali vlažne, dosiahol podiel len 15 percent. Jednotka mala na programe komédiu Nevolaj ma Dedko, ktorá zaznamenala podiel nad 11 percentami.
V hlavných spravodajských reláciách však bola situácia v komerčných televíziách opačná. Celé večerné spravodajstvo na JOJ patrilo k najsledovanejším programom dňa. Noviny TV JOJ zaznamenali 10-percentnú sledovanosť a podiel takmer 29 percent. Pozrelo si ich takmer 710-tisíc divákov starších než 12 rokov. Najlepšie počasie a Krimi dosiahli takmer 25 percentný trhový podiel.
Televízne noviny na Markíze zaznamenali sledovanosť mierne nad 7 percentami s podielom 21,3 percenta. Pozrelo si ich necelých 480-tisíc divákov starších než 12 rokov. Lepšie na tom bolo Počasie s podielom cez 22 percent. Sledovanosť novín stiahlo dole Koleso šťastia, ktoré dokázalo zaujať len 3 percentá divákov a dosiahlo podiel 10,7 percenta. Predbehli ho s podielom takmer 23 percent Moja mama varí lepšie ako tvoja na JOJ a tesne aj súťaž 5 proti 5 na Jednotke, ktorá dosiahla podiel 11,2 percenta.
V celodennom podieli dominovala skupina Markíza s podielom 27,5 percenta, JOJ group si pripísala o 3 percentuálne body menej. Samotná televízia Markíza dosiahla s podielom 18,6 percenta o 1 bod viac než TV JOJ. V prime time bola JOJ lídrom, hoci s tesným rozdielom. Vyššie ju potiahli hlavné spravodajské relácie.
Zdroj údajov: PMT/TNS Slovakia, cieľová skupina divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.