Prevádzkovateľ svetovej sociálnej siete Facebook uvedie v blízkej dobe na trh samostatnú aplikáciu, ktorá užívateľom umožní sledovať v smart televízoroch videozáznamy, ktoré nájdu na svojich facebookových stránkach. Facebook tak chce zvýšiť svoje reklamné príjmy a konkurovať YouTube od Google, Netflixu a tradičným televíznym kanálom.
Applikáciu vytvárajú pre Facebook majitelia aplikácií Apple TV, Fire TV od spoločnosti Amazon a Smart TV od juhokórejského Samsungu. Firma teraz výrazne propaguje aplikáciu Facebook Live, ktorá užívateľom umožňuje naživo streamovať rôzne udalosti.
Podľa analytikov bude musieť spoločnosť Facebook na to, aby ovládla aj posledný monitor, na ktorom ešte v domácnostiach nedominuje, výrazne zlepšiť kvalitu obsahu videoponuky voči tomu, čo je na jej sieti k dispozícii teraz. To si vyžiada veľké investície, najmä na získanie talentov, ktoré by vytvárali videá exkluzívne pre Facebook.