Newton Media
StoryEditor

NEWTON Media spúšťa na Slovensku monitoring televíznych a rozhlasových relácií takmer v reálnom čase

07.03.2017, 10:09
Autor:
TASRTASR
Novinka je určená primárne pre ľudí pracujúcich v oblasti marketingu a komunikácie.

Spoločnosť NEWTON Media prináša na trh novú službu, ktorá umožní klientom sledovať medializáciu svojej značky, spoločnosti, či predstaviteľa pár minút po odvysielaní rozhlasovej i televíznej reportáže. Služba TVR Alerts dokáže pomocou technológie voice/video-to-text rozpoznať kľúčové slová a z vysielania vytvoriť trojminútovú nahrávku, ktorú následne posiela na mobil alebo e-mail užívateľa.  

Novinka, s ktorou prichádza spoločnosť v týchto dňoch, je určená primárne pre ľudí pracujúcich v oblasti marketingu a komunikácie. Umožňuje zachytiť všetko podstatné takmer v tom istom čase, ako na tému upriamia pozornosť samotné médiá. Zodpovední pracovníci tak môžu ihneď reagovať a zabrániť tak možným negatívnym dopadom krízovej komunikácie. Trojminútový záznam z vysielania sa klientom odosiela formou prelinku cez sms alebo emailom najneskôr do 20 minút od odvysielania reportáže.

Pri nahrávke sa zobrazuje dátum a čas vysielania, televízna/rozhlasová stanica, názov relácie, téma a samotné kľúčové slovo. Nahrávky sú klientom k dispozícii sedem dní od vysielania, potom sa vybrané relácie spolu s prepismi ukladajú do archívu.

„Výhoda TVR Alerts spočíva najmä v tom, že klienti vedia veľmi rýchlo zachytiť, čo o nich hovoria médiá. My sledujeme ich mediálnu publicitu a klienti môžu svoj čas sústrediť na prípadne ďalšie kroky ich komunikačnej stratégie," hovorí Valéria Polovková, CEO NEWTON Media Slovenská republika. Zároveň dopĺňa, že trojminútová video/audio nahrávka uvedie užívateľa do kontextu zmienky takmer ihneď, ako si ju užívateľ spustí. Cieľom tejto služby je teda šetriť čas svojim klientom.

Služba TVR Alerts je súčasťou aplikácie NewtonOne, v rámci ktorej majú klienti prístup k ďalším službám - monitoringu médií, mediálnemu archívu a rôznym analytickým nástrojom, ktorými vedia merať svoju mediálnu publicitu. Klienti majú možnosť sledovať obsah viac ako 100 000 mediálnych správ z tradičných, internetových a sociálnych médií. V súčasnej dobe prichádza NEWTON Media s prvou verziou služby, ktorú ponúka aj na českom, poľskom a chorvátskom trhu.

Newton Media

Spoločnosť NEWTON Media je najväčším poskytovateľom služieb v oblasti monitoringu médií a mediálnych analýz v strednej Európe. Od roku 1995 pôsobí na českom trhu, svoje pobočky postupne rozširovala na Slovensku, Poľsku, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine a Macedónii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývajú oblasť tradičných médií, internetu a sociálnych sietí. Spoločnosť disponuje najväčším mediálnym archívom v strednej Európe, ktorý siaha až do roku 1996. Portfólio služieb s pridanou hodnotou zahŕňa strategické poradenstvo a návrhy a odporúčania s cieľom pomáhať klientom posilniť ich konkurencieschopnosť. Je členom medzinárodných asociácií FIBEP a AMEC, ktoré združujú spoločnosti pôsobiace v oblasti monitoringu médií a mediálnych analýz. Viac informácií nájdete na webovej stránke spoločnosti www.newtonmedia.sk.

01 - Modified: 2022-10-12 10:45:06 - Feat.: - Title: Newton Media uvádza novú generáciu webovej platformy NewtonOne 02 - Modified: 2020-01-27 04:39:02 - Feat.: - Title: Politické diskusie v roku 2019 mali jasný SMER. Rečníkmi roka boli Pellegrini a Danko 03 - Modified: 2018-12-11 15:47:23 - Feat.: - Title: Relácie a osobnosti, ktorým venovali médiá najviac priestoru. Najväčšiu pozornosť mala Tvoja tvár a Jasmina Alagič
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 12:50