RTVS
StoryEditor

Nikto nie je dokonalý si neudržalo sledovanosť premiéry. TA3 dosiahla tohtoročný rekord

08.03.2017, 09:19
Autor:
hrnhrn
Markíza zaznamala v prime time nízke čísla sledovanosti, v celodenných podieloch však viedla.

Relácia Nikto nie je dokonalý sa po štyroch rokoch presunula z RTVS na obrazovky televízie JOJ. Premiéru mala pred týždňom, 28. februára, a pre JOJ dopadla nad očakávania. Program dosiahol výborný výkon, pozrelo si ho 10,4 percenta divákov s podielom cez 29 percent. Pri obrazovkách bolo 594 tisíc divákov starších než 12 rokov.

Včerajšia časť si už čísla z premiéry neudržala. Zaznamenala sledovanosť 7,8 percenta a jej podiel padol na 22,8 percenta. Jednotka opäť vysielala v rovnakom čase ako reprízu relácie, s ktorou zaznamenala sledovanosť 2,8 percenta a podiel 7,7 percenta, čo je takmer identický výkon ako minulý týždeň. Pokles sledovanosti na JOJ zaznamenali aj následne vysielané Spackané plastické operácie, pripísali si 2,7 percentnú sledovanosť a 13,7 percentný podiel.

Televízia Markíza so svojím utorkovým programom dosahuje nízke čísla sledovanosti a ani včera sa jej nepodarilo tento stav zmeniť. Baby boom dosiahol sledovanosť 4,5 percenta, čo je tri desatiny bodu viac ako minulý týždeň. Podiel tiež vzrástol o jeden bod na 12,6 percenta. Následná šou O 10 rokov mladší zaznamenala 3,9 percentnú sledovanosť a podiel cez 15 percent.

Vyššiu sledovanosť na Markíze mali, rovnako ako minulý týždeň, podvečerné relácie Rodinné prípady a Reflex. Dosiahli podiely 19,8 a 23,2 percenta. Dotiahli sa tak na kuchársku šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na JOJ, ktorá zaznamenala podiel rovných 20 percent.

Večerná relácia Téma dňa na TA3, kde diskutovali s moderátorom Petrom Bielikom o amnestiách expremiér Vladimír Mečiar a Béla Bugár, pritiahla k obrazovkám na pomery spravodajskej televízie nadpriemerný počet divákov. Diskusiu sledovalo 83 tisíc divákov a relácia dosiahla sledovanosť 2,6 percenta a až 7,1 percentný podiel. Slušný, 3,8 percentný podiel, mala aj polnočná repríza diskusie.

​V celodenných podieloch dosiahla najvyššie výkony televízia Markíza (18,4 percenta) a aj celá skupina CME Group (27,13 percenta). Potiahli ju najmä menšie stanice, ktorých podiel bol cez 4 percentá. Televízia JOJ si pripísala mierne nižší celodenný podiel 18,3 percenta a celá JOJ Group 24,1 percenta.

Svoj najvyšší celodenný podiel v tomto roku zaznamenala TA3 vďaka Téme dňa. Dosiahla podiel 2,3 percenta v skupine divákov 12-54 a až 3,65 percentný podiel v skupine 12+, kde sa jej podiel bežne hýbe okolo dvoch percent.

Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak. Zdroj dát: PMT/TNS Slovakia.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 16:20