Relácia Nikto nie je dokonalý sa po štyroch rokoch presunula z RTVS na obrazovky televízie JOJ. Premiéru mala pred týždňom, 28. februára, a pre JOJ dopadla nad očakávania. Program dosiahol výborný výkon, pozrelo si ho 10,4 percenta divákov s podielom cez 29 percent. Pri obrazovkách bolo 594 tisíc divákov starších než 12 rokov.
Včerajšia časť si už čísla z premiéry neudržala. Zaznamenala sledovanosť 7,8 percenta a jej podiel padol na 22,8 percenta. Jednotka opäť vysielala v rovnakom čase ako reprízu relácie, s ktorou zaznamenala sledovanosť 2,8 percenta a podiel 7,7 percenta, čo je takmer identický výkon ako minulý týždeň. Pokles sledovanosti na JOJ zaznamenali aj následne vysielané Spackané plastické operácie, pripísali si 2,7 percentnú sledovanosť a 13,7 percentný podiel.
Televízia Markíza so svojím utorkovým programom dosahuje nízke čísla sledovanosti a ani včera sa jej nepodarilo tento stav zmeniť. Baby boom dosiahol sledovanosť 4,5 percenta, čo je tri desatiny bodu viac ako minulý týždeň. Podiel tiež vzrástol o jeden bod na 12,6 percenta. Následná šou O 10 rokov mladší zaznamenala 3,9 percentnú sledovanosť a podiel cez 15 percent.
Vyššiu sledovanosť na Markíze mali, rovnako ako minulý týždeň, podvečerné relácie Rodinné prípady a Reflex. Dosiahli podiely 19,8 a 23,2 percenta. Dotiahli sa tak na kuchársku šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na JOJ, ktorá zaznamenala podiel rovných 20 percent.
Večerná relácia Téma dňa na TA3, kde diskutovali s moderátorom Petrom Bielikom o amnestiách expremiér Vladimír Mečiar a Béla Bugár, pritiahla k obrazovkám na pomery spravodajskej televízie nadpriemerný počet divákov. Diskusiu sledovalo 83 tisíc divákov a relácia dosiahla sledovanosť 2,6 percenta a až 7,1 percentný podiel. Slušný, 3,8 percentný podiel, mala aj polnočná repríza diskusie.
V celodenných podieloch dosiahla najvyššie výkony televízia Markíza (18,4 percenta) a aj celá skupina CME Group (27,13 percenta). Potiahli ju najmä menšie stanice, ktorých podiel bol cez 4 percentá. Televízia JOJ si pripísala mierne nižší celodenný podiel 18,3 percenta a celá JOJ Group 24,1 percenta.
Svoj najvyšší celodenný podiel v tomto roku zaznamenala TA3 vďaka Téme dňa. Dosiahla podiel 2,3 percenta v skupine divákov 12-54 a až 3,65 percentný podiel v skupine 12+, kde sa jej podiel bežne hýbe okolo dvoch percent.
Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak. Zdroj dát: PMT/TNS Slovakia.