TV Markíza
StoryEditor

Víkendová sledovanosť: Farma prekonala Milujem Slovensko, futbal zamával nedeľnou sledovanosťou

27.03.2017, 12:18
Autor:
hrnhrn
Piatkovým lídrom bola JOJ, sobota a nedeľa bola pod taktovkou Markízy.

Piatkový večer si polepšila v sledovanosti Farma na Markíze. Pozrelo si ju 419-tisíc divákov nad 12 rokov a Markíza dosiahla podiel 19% v skupine divákov 12-54. Lídrom večera ale bol film McFarland: Útek pred chudobou na JOJ s 21,4 percentným podielom. Duel po Farme stratil asi 20 tisíc divákov, dosiahol ale lepší podiel, 24,5 percenta. Milujem Slovensko si na Jednotke aj v reprízach udržiava vysokú sledovanosť, pre televíziu je 396-tisíc divákov nad 12 rokov a 18,1 percentný podiel v 12-54 veľmi dobré.

Sobotňajší prvý priamy prenos  Zem spieva si pozrelo 484 tisíc divákov nad 12 rokov, čím sa stal semifinálový prenos najsledovanejším programom dňa mimo spravodajských relácií v univerzálnej cieľovej skupine. V komerčnej skupine divákov dosiahla šou podiel 17,5 percenta, čo je výkon na úrovni doterajšieho priemeru relácie. Televízia sa pochválila, že sumárne si doteraz premiérové časti pozrelo 2,3 milióna divákov, čo je takmer 50 percent populácie z divákov nad 12 rokov. Z nich až 6 percent, teda 145-tisíc divákov, patrí k skalným fanúšikom relácie, pozrelo si všetkých osem vydaní. Zaujímavosťou je, že prvý priamy prenos mal až 100-tisíc nových divákov.

Lídrom sobotňajšieho prime time bola Markíza s Bodom zlomu, ktorý dosiahol 19,3 percenta. Film na JOJ (Príšerky: Univerzita) zaznamenal 15,5 percenta.

​V nedeľňajších diskusných reláciách boli hosťami Jednotky a TA3 lídri parlamentných strán, ktorí hodnotili situáciu rok od volieb a venovali sa aj tzv. Mečiarovým amnestiám. Relácia O 5 minút 12 na Jednotke zaznamenala podiel 19,5 percenta, V politike na TA3 si pripísalo podiel 14,6 percenta v skupine divákov nad 12 rokov.

V prime time odobral divákov komerčným televíziám futbal na Jednotke. Kvalifikáciu Slovensko-Malta na futbalové MS 2018 si pozrelo 457-tisíc divákov nad 12 rokov a Jednotka dosiahla podiel 16,4 percenta v 12-54. Prvý polčas sledovalo 436-tisíc divákov, druhý polčas dosiahol ešte vyššiu priemernú sledovanosť, a to až 478-tisíc divákov. Jednotka bola lídrom na konci zápasu počas reklamy na Markíze.

Najsledovanejším večerným programom bola Tvoja tvár znie povedome na Markíze s podielom 26,3 percenta, pozrelo si ju 467-tisíc divákov nad 12 rokov. Sledovanosť seriálu 1890 na JOJ klesla. Pozrelo si ju 417-tisíc divákov a JOJ zaznamenala podiel 19,1 percenta.

Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 09:35