18.04.2017, 12:28

Lídrom veľkonočných sviatkov bola Tvoja tvár. Návrat Vylomenín divákov nezaujal

Obnovenú verziu legendárnej šou si Markíza otestovala ako Veľkonočný špeciál.

Lídrom veľkonočných sviatkov bola Tvoja tvár. Návrat Vylomenín divákov nezaujal
Zdroj: TV Markíza

Biela sobota:

V sobotňajší večer mali v ponuke všetky tri hlavné televízie filmové premiéry. Diváci uprednostnili druhú časť trileru Podfukári na Markíze, ktorá dosiahla sledovanosť 7 percent a podiel cez 21 percent. Animovaná komédia Veľká šestka na JOJ zaznamenala 5,6  percentnú sledovanosť a podiel nad 16 percentami, rodiný film Bella a Sebastián na Jednotke dosiahla 9,2 percentný podiel. Silná bola Dvojka s hokejovými MS do 18 rokov, ktoré sa konajú práve na Slovensku. Zápas Slovákov proti Kanade dosiahol 10,1 percentný podiel, posledná tretina stúpla až na 12,6 percenta.

V celodenných podieloch viedla skupina Markíza s 28,6 percenta, z čoho dosiahla televízia Markíza 18,8 percenta. Skupina JOJ zaznamenala o takmer 10 bodov nižší podiel (18,8 percenta), samotná JOJ si pripísala 12,1 percenta. RTVS skončila deň so 14,2 percentami.

Veľkonočná nedeľa:

Televízie vo sviatočnú nedeľu neponúkli divákom špeciálny sviatočný program, ale odvysielali svoju štandardnú večernú programovú štruktúru, teda Tvoju tvár, 1890 a Tajné životy. Najviac divákov uprednostnilo siedme kolo šou Tvoja tvár znie povedome. Premeny známych osobností na svetové hviezdy si pozrelo 10 percent divákov a Markíza dosiahla 25,7 percentný podiel. Historickej detektívke 1890 dalo prednosť 8,1 percenta divákov pri podiele 18,6 percenta. Tajné životy si držia stabilný výkon, 11. časť druhej série dosiahla 11,5 percentný podiel.

V celodenných podieloch viedla opäť skupina Markíza, dosiahla 27,1 percenta, a samotná televízia 18,9 percenta. Skupina JOJ zaznamenala vyšší podiel ako v piatok, dosiahla 21,7 percenta, TV JOJ si pripísala 15,3 percenta. RTVS voči piatku poklesla na 11,4 percenta.

Veľkonočný pondelok:

Zdroj: TV Markíza

​Legendárne Vilomeniny vysielala Markíza s prestávkami osem rokov. Obnovenú verziu šou si televízia otestovala práve na Veľkú noc ako hodinu a pol dlhý špeciál. Predstavila sa v nej trojica moderátorov spravodajstva v zostave Ján Tribula, Patrik Švajda a Viktor Vincze. Napriek silnému promu však nové Vylomeniny nepritiahli divákov k obrazovkám a dosiahli najnižší výkon z večernej ponuky všetkých televízií. Ich sledovanosť bola len 7,2 percenta pri podiele 16,3 percenta.

Viac divákov dalo prednosť akčnej komédii Falošní poliši, s ktorou JOJ zaznamenala 7,4 percenta a podiel 19 percent. Lídrom pondeľňajšieho prime time sa však stal štart ďalšej série zábavno-súťažnej šou Čo ja viem na Jednotke. Tá si pripísala sledovanosť 7,5 percenta pri podiele 17 percent. Opäť bola silná Dvojka, ktorá vysielala MS v hokeji do 18 rokov. Víťazný zápas o postup do štvrťfinále medzi našou reprezentáciou a Lotyšskom, zaznamenal 6,5 percentnú sledovanosť a 14,6 percentný podiel.

V celodenných podieloch sa komerčné televízie priblížili, s tesným rozdielom však zvíťazila skupina Markíza. Dosiahla 23,7 percentný podiel, JOJ Group zaznamenala o desatinu bodu menej. RTVS si pripísala vďaka hokeju ešte vyšší podiel ako v sobotu, skončila na takmer 15 percentách. Samotná televízia Markíza dosiahla 17,1 percenta, JOJ skončila v tesnom závese s 16,9 percentami.

Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.