19.06.2017, 10:17

Michal Borec sa stal v Markíze novým šéfom PR a marketingu

Vo funcii nahradil Tatianu Tóthovú, ktorá na pozícii pôsobila posledné štyri roky.

Michal Borec sa stal v Markíze novým šéfom PR a marketingu
Zdroj: TV Markíza

Do spoločnosti Markíza – Slovakia dnes, v pondelok 19. júna 2017, na novú pozíciu riaditeľa PR a marketingu nastúpil Michal Borec. So svojím tímom bude zodpovedať primárne za komunikačnú a marketingovú stratégiu firmy, viesť PR & marketing tím, portál markiza.sk, bude naďalej členom Správnej rady Nadácie Markíza a bude podliehať generálnemu riaditeľovi spoločnosti.

„Michal sa k nám po pauze, počas ktorej s nami spolupracoval externe, vracia späť. Máme z toho radosť a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu,“ uviedol generálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele.

​Michal Borec pôsobil v Markíze od mája 2012 ako riaditeľ Centra marketingu, vo funkcii vtedy nahradil Martinu Hrivnákovú. V novembri 2013 prevzal aj riadenie novovytvoreného Centra nových médií. Po roku 2015, keď televízia Centrum marketingu zrušila, spolupracoval s Markízou externe prostredníctvom svojej firmy.

Tatiana Tóthová pôsobila na poste hovorkyne Markízy od roku 2013, keď na poste nahradila Oľgu Dúbravskú.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.