StoryEditor

S&D Pharma nasadzuje novú reklamu

15.02.2021, 16:07
Autor:
pzpz
Spot ukazuje, čo sa odohráva na toalete.

Kategória voľnopredajných liekov sa zvyčajne komunikuje konzervatívne a nudne. Minulý rok sa tento segment podarilo oživiť agentúre Wiktor Leo Burnett, ktorá vytvorila kampaň pre Dospinox, značku z portfólia S&D Pharma SK, ktorá výborne zafungovala.

Spoločnosť sa preto rozhodla pokračovať v nastavenom trende a tentokrát promovať voľnopredajný liek na zažívacie problémy. Yomogi potlačí akútne stavy, veľkou výhodou je, že funguje proti vírusovým aj bakteriálnym hnačkám, nie je teda potrebné zisťovať ich príčinu. 

Zároveň funguje aj ako prevencia, napríklad pred cestou do exotickej krajiny. V súčasnosti je vlastne jediným liekom na prevenciu cestovateľskej hnačky registrovaným na Slovensku. 

"To je dôvod, prečo sme vytvorili dva spoty. Prvý komunikuje bežné problémy s hnačkou, druhý je zameraný na cestovateľov. Yomogi má byť súčasťou každej domácej lekárničky. Ide o pomerne háklivú tému, preto bol správny insight a vtip namieste," vysvetľujú tvorcovia kampane z agentúry Wiktor Leo Burnett. 

Prvý spot (DUO Plagát) sa vysiela teraz a cestovateľský spot (Mačka), žiaľ, musí ešte počkať, kým začneme opäť cestovať. Ide o uvedenie značky Yomogi na trh, preto je kampaň nasadená v televízii.

Vizitka kampane:

Klient: S&D Pharma SK 
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Názov: Plagát
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Copywriter: Martin Keder, Veronika Podmaková
Account Manager: Simona Bobeková
Produkcia: Leopard Production
Réžia: Max Turek

01 - Modified: 2019-10-04 12:43:05 - Feat.: 0 - Title: O slovenskej reklame píšu zahraničné weby
01 - Modified: 2021-07-20 11:59:46 - Feat.: - Title: Agentúra Wiktor Leo Burnett pripravila novú reklamu pre liek z portfólia S&D Pharma
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. máj 2024 03:46