StoryEditor

Tvárami novej hokejovej kampane Kauflandu sú Boris a Brambor

13.04.2021, 11:45
Autor:
redred
Za kampaňou so známymi hokejistami stojí agentúra THIS IS LOCCO.

Kaufland je generálnym partnerom Slovenského hokeja a pri tejto príležitosti každý rok pripravuje svoje hokejové kampane. V najnovšej sa objavili hokejisti Boris Valábik a Marián Gáborík, známy tiež ako Brambor. Prezývka je pre potravinový reťazec ako stvorená, čo si v agentúre THIS IS LOCCO pri tvorbe idey nenechali ujsť - a nemohol si to ujsť ani Boris Valábik, pre ktorého je to v scénke zámienka začať si svojho večného rivala doberať.

V spote si zahral aj ,,Citrón" Rišo Lintner a večne hladný Tomáš Starosta, ktorý takto pokračuje vo svojej známej úlohe z predchádzajúcich hokejových kampaní.

„Kaufland sa rozhodol netradične podporovať slovenský hokej aj mimo majstrovstiev sveta. Preto sme prišli aj s jasným message – Hokej v Kauflande nájdete po celý rok. Kreatívnym riešením sú vtipné prezývky hokejistov ktoré sú často založené na produktoch, ktoré rovnako nájdete v reťazci po celý rok,“ vyjadril sa Juraj Kováč, Creative Director THIS IS LOCCO

,,Boris a Brambor vystupujú tiež v Kaufland Card kampani a tešíme sa, že sa rozhodli účinkovať aj v tej hokejovej. Na jednej strane tak hladko nadväzujeme na aktuálnu komunikáciu Kauflandu a zároveň sa napájame na tie minuloročné - postavou skvelého Tomáša Starostu," hovorí Michal Roháček, senior copywriter z THIS IS LOCCO.

Hokejová kampaň nadväzuje aj na posledný spot z komunikácie Kaufland card.

Súčasťou kampane sú aj krátke sponzorské odkazy, v ktorých sú Boris s Bramborom v úlohe komentátorov v Kauflande a, ako inak, navzájom sa doťahujú.

Okrem hlavného spotu bude nasadený aj artiklový spot, v ktorom sa predvedie mladá generácia slovenských hokejistov - vrátane Dalibora Dvorského, ktorý predbehol Brambora a stal sa najmladším hráčom, ktorý skóroval v hokejovej lige.

Hlavný vizuál kampane nafotil Matúš Bence.

This is Locco

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Copywriter: Michal Roháček
Art director: Adrián Mery
Account manager: Majka Prisenžňáková, Mišo Ružica
Produkčná spoločnosť: HITCHHIKER
Režisér: Dan Rúžička

01 - Modified: 2021-02-04 09:36:05 - Feat.: 0 - Title: Hudák, Studenková či Deák v novej kampani hovoria: S Kaufland Card je u nás za hviezdu každý 02 - Modified: 2021-03-15 07:12:43 - Feat.: 0 - Title: Džastin Výber má za sebou prvý rok na YouTube 03 - Modified: 2021-03-17 11:01:08 - Feat.: 0 - Title: Kaufland reaguje na očkovanie Dominiky Cibulkovej 04 - Modified: 2021-04-06 08:17:51 - Feat.: 0 - Title: Sladké mámení má prvý klip. Je to reklamný spot Kauflandu
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri 02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo 03 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 04 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 05 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. máj 2024 21:49