Piatok 5. 5. 2017
Piatkový prime time prvýkrát poznamenali hokejové majstrovstvá. Prvý zápas českej reprezentácie s Kanadou zaradila RTVS na Jednotku. Pozrelo si ho 7,3 percenta divákov a Jednotka dosiahla podiel 21,1 percenta. Markíza odvysielala tradične Farmu a Duel, ktorého sledovanosť sa prehupla tesne nad 7 percent a dosiahol podiel 26,2 percenta. JOJ odvysielala film Dobrodružstvá pána Peabodyho a Shermana, ktorého sledovanosť však bola pod 5 percentami a podiel pod 15 percentami. Najsledovanejšími piatkovými reláciami na JOJ boli hlavné spravodajské relácie.
V celodenných podieloch získala najviac skupina Markíza a samotná televízia (27,5 % / 21 %), druhú priečku obsadila JOJ Group a JOJ (22,3 % / 15,2 %), najnižší podiel dosiahla RTVS a Jednotka (16,2 % / 10,5 %).
Sobota 6. 5. 2017
Z hokejových prenosov bol najsledovanejší prvý zápas Slovenska proti Taliansku. Poobedňajší priamy prenos z duelu sa stal najsledovanejším programom jednotky aj celej soboty. Pozrelo si ho 13,8 divákov a Jednotka mala počas vysielania až 61,6 percentný trhový podiel. Vysokú sledovanosť a podiel mali na Jednotke aj Hokej – dokumenty (10,9% / 51,2% ) a Hokej – štúdio MS v hokeji (10,9 % / 51,6 %). Z hokejových prenosy na Dvojke si najviac divákov (3,4 %) pozrelo zápas Nemecko – Švédsko.
Hoci sa v sobotňajší prime time nehrala slovenská hokejová reprezentácia žiadny zápas, sledovanosť večerných programov bola nízka. Večer na Markíze a JOJ bol filmový. Viac divákov si ponuky filmov vybralo Deti na predaj na Markíze, ktoré dosiahli 6,5 percentnú sledovanosť a podiel takmer 20 percent. Pre Markízu bol film aj najsledovanejším programom soboty. JOJ odvysielala akčný film Hercules. Pozrelo si ho 6,2 percenta divákov a JOJ dosiahla podiel 19 percent. Jednotka mala na programe nový kvíz Záhady tela, ktoré zaznamenali sledovanosť 5 percent a podiel takmer 16 percent. Nová šou bola po hokejových prenosoch najsledovanejšou reláciou Jednotky.
V celodenných podieloch skončila na prvej priečke RTVS (23,3 %), o 4 desatiny bodu menej dosiahla skupina Markíza (22,9 %) a tretia priečka patrí JOJ Group (19,6 %). Z pohľadu hlavných televízií zvíťazila Jednotka s podielom 17,3 percenta, za ňou skončila Markíza s 16,1 percentami a JOJ si pripísala 13,7 percenta.
Nedeľa 7. 5. 2017
V nedeľu o 20:00 odohrala naša reprezentácia svoj druhý zápas s Lotyšskom. Pri televízoroch bolo 19,9 percenta divákov a Jednotka mala 46,7 percentný trhový podiel. Markíza a JOJ zmenili svoj tradičný program a nasadili proti hokeju filmy. Na Markíze si večerný film Zelená míľa pozrelo 4,4 percenta divákov, čo bolo dokonca o dve desatiny bodu menej ľudí, ako si pozrelo podvečernú reprízu Hornej Dolnej. Manželský sľub na JOJ dosiahol podobnú sledovanosť ako film na Markíze.
Do prvej desiatky najsledovanejších nedeľných programov okrem hokeja a spravodajských relácií dostala na podvečerná repríza Hornej Dolnej.
V celodenných podieloch patrilo prvenstvo opäť RTVS a Jednotke (26,2 % / 18,4 %), nasledovala ju skupina Markíza a televízia Markíza (20,3 / 14,3 %), tretia priečka patrila aj v nedeľu JOJ Group a JOJ (17,8 / 11,9 %).
Pondelok 8. 5. 2017
V pondelok nehrali slovenskí hokejoví reprezentanti žiadny zápas, čo využili komerčné televízie na odvysielanie svojich nedeľných highlightov. Markíza odvysielala finále svojej šou Tvoja tvár znie povedome, ktorá dosiahla sledovanosť 7,6 percenta a podiel necelých 23 percent. Na porovnanie finále predchádzajúcej série dosiahlo sledovanosť 9,9 percenta a podiel 34,9 percenta. Finále prvej série malo sledovanosť 16,6 percenta a podiel až 48,6 percenta.
Detektívny seriál 1890 na JOJ si pripísal len 7,5 percentná sledovanosť a podiel pod 19 percentami, Jednotka odvysielala film Bež, chlapče, bež. Zaznamenal len 3,9 percentná sledovanosť a Jednotka mala podiel necelých 10 percent.
Z hokeju na Dvojke sa hýbali na 10 percentným podielom podvečerný zápas Nemecko – Rusko (18,3 %) a USA – Švédsko (12,8 %).
V celodenných podieloch sa dostala na prvú priečku JOJ Group (25,7 %) v tesnom závese so skupinou Markíza (25,5 %). RTVS dosiahla 15,8 %. V samotných televíziách bolo garde na prvých dvoch priečkach opačné: najvyšší podiel dosiahla Markíza (18,2 %), JOJ tu tesne nasledovala s 18 %. Jednotka skončila s celodenným podielom 8,5 percenta.
Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov, pokiaľ nie je uvedené inak.