StoryEditor

Aleph zjednocuje svoje globálne značky, týka sa to aj Slovenska

25.10.2023, 09:55
Autor:
redred

Iniciatíva One Brand vytvára silnú rastovú platformu pre expanziu na trhu, krížový predaj služieb a ďalšie strategické akvizície. 

 Svoje značky zjednotí pod spoločným brandom Aleph.

Expertíza Aleph prepája tisíce inzerentov s miliardami spotrebiteľov na celom svete a cez digitálnu reklamu vytvára pre lokálne firmy príležitosti pre rast. Doterajšie, prevažne regionálne značky skupiny, ktoré slúžili ako adtech partner pre popredné svetové platformy, inzerentov a agentúry, zahŕňali brandy ako Httpool, IMS Internet Media Services, Ad Dynamo či Connect Ads. 
Skupina so sídlom v Buenos Aires a Dubaji zmení značku Httpool by Aleph, ktorú využívala na Slovensku, ako aj väčšinu svojich ďalších značiek na spoločnú značku Aleph. Vytvorí tak jednotný globálny ekosystém lokálnych odborníkov. Tento proces podporí strednodobú rastovú stratégiu spoločnosti Aleph, ktorá sa chce do roku 2026 stať partnerom vyše 60 top digitálnych platforiem a ponúknuť inovatívne reklamné riešenia vo viac ako 150 krajinách sveta.
 Iniciatíva One Brand umožní širšiu spoluprácu a zdieľanie znalostí, zlepší profesionálny rozvoj a ponúkne klientom aj na Slovensku komplexný balík služieb. Táto zmena tiež umožní ekosystému Aleph posilniť svoju pozíciu na našom trhu a expandovať do nových regiónov. Urýchli tiež organický rast a odhalí nové príležitosti pre akvizície, ktoré sú v súlade s jej strategickými cieľmi.
Iniciatíva zároveň podčiarkne pokrok, ktorý skupina dosiahla v posledných rokoch. Od roku 2021 rozšíril Aleph svoje pôsobenie z 90 trhov na 150 na piatich kontinentoch a dnes má vyše 45 silných partnerov z radov popredných svetových digitálnych platforiem. Vďaka svojmu globálnemu dosahu, bezkonkurenčným lokálnym znalostiam a škálovateľným riešeniam Aleph pomáha klientom expandovať na nové trhy v zahraničí nákladovo efektívnym a bezrizikovým spôsobom. „Náš rebranding nie je samoúčelný. Začíname písať novú zaujímavú kapitolu, ktorá spojí našich expertov a proprietárne technológie pod jednu silnú značku Aleph a umožní strategické smerovanie k spoločnej budúcnosti. Naša globálna odbornosť poskytne bezkonkurenčnú hodnotu našim lokálnym partnerom – inzerentom, agentúram a malým a stredným podnikom, a to aj na Slovensku. Je to príležitosť na významný rast,“ hovorí Matúš Konečný, komerčný riaditeľ Aleph Group. 
Popri svojej hlavnej ponuke v oblasti adtech, rozšíril Aleph v uplynulých mesiacoch svoju ponuku aj o riešenia Aleph Payments a Aleph Express. Aleph Payments je samostatné riešenie upisovania úverov a platieb pre firmy, pričom využíva takmer dvadsaťročné skúsenosti firmy so správou cezhraničných úverov a platieb pre svojich partnerov. Zjednodušuje finančné procesy počnúc KYC, cez miestnu fakturáciu, vymáhanie pohľadávok, výmenu devíz až po daňové transakcie a cezhraničné platby. Zákazníci Alephu sa tak môžu sústrediť na svoju hlavnú činnosť. Aleph Payments v súčasnosti spravuje cezhraničné úvery a platby v hodnote viac ako 2 mld. USD.
Podnikateľskú stratégiu spoločnosti Aleph podporuje aj sociálna iniciatíva skupiny s názvom Digital Ad Expert, ktorá vytvára ekonomické príležitosti cez vzdelávanie v oblasti digitálnej reklamy. Vzdelávanie Digital Ad Expert je bezplatné, plne online a je navrhnuté svetovými odborníkmi na digitálnu reklamu. Platforma má dnes takmer 600 tisíc aktívnych používateľov, vyše 75 tisíc certifikovaných účastníkov krátkych vzdelávacích kurzov z viac ako 140 krajín a vyše 10 tisíc študentov, ktorí získali kompletný certifikát z digitálnej reklamy. Digital Ad Expert sa nedávno pripojil ku koalícii pre globálne vzdelávanie UNESCO, ktorá chce do roku 2029 zvýšiť kvalifikáciu desiatich miliónov ľudí po celom svete. Tento počet presahuje rámec strednodobého cieľa Digital Ad Expert certifikovať 100 tisíc študentov z celého sveta. One Brand tak umožní spoločnosti Aleph efektívnejšie spolupracovať s partnermi pri škálovaní riešení Aleph Payments a Digital Ad Expert.
„Naša vízia One Brand je viac než len zjednotenie našej vizuálnej identity,“ zdôrazňuje Matúš Konečný. Ide najmä o podporu inovácií, profesionálneho rozvoja a zrýchlenia ekonomického rastu na trhoch, na ktorých je Aleph prítomný. „Vybavením tisícok odborníkov na digitálne médiá zručnosťami, ktoré potrebujú k úspechu, formujeme nielen budúcnosť digitálnej reklamy, ale aj budúcu podobu ekonomík. Prinášame dôstojnosť prostredníctvom vzdelávania – jedinej meny, ktorej hodnota nikdy neklesne.“

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 07:54