Cieľom celej kampane bolo zviditeľnenie a spopularizovanie kandidáta na poslanca do Žilinského samosprávneho kraja Martina Kapitulíka s obmedzeným budgetom. „Základným prvkom sa stali drevené hranoly s červenou kravatou. Ich rozmiestneným po frekventovaných častiach mesta Žilina sme rozvírili diskusiu o tom, čo majú hranoly symbolizovať a kto za nimi stojí. Zvedavosť médií a obyvateľov vyústili do veľkého množstva príspevkov v celonárodných respektíve regionálnych médiách a na sociálnych sieťach. Kľúčovým prepojením medzi kandidátom a hranolmi bolo video uverejnené deň po ich umiestnení. Počas nasledujúcich dvoch týždňov boli cez sociálne siete komunikované ďalšie videá, ktoré poukazovali na rôzne problémy Žilinského kraja. Kampaň bola nielen efektnou ale aj efektívnou a spolu s dlhodobou poctivou prácou, programom a víziou, poslanecký mandát do VÚC klient získal,“ približuje Ľubomír Šimko, riaditeľ agentúry Kreativ gang.
Vizitka kampane
Klient: Martin Kapitulík
Agentúra: Kreativ Gang
Kreatíva: Ľubomír Šimko, Andrej Matušinský
Timing kampane: 14. 10. 2013 – 28. 10. 2013
https://www.youtube.com/watch?v=Hxw-BbFRla0
Zdroj: rm