StoryEditor

Hranoly v Žiline

21.11.2013, 09:59
Guerilla volebná kampaň pod týmto názvom, od agentúry Kreativ gang, pomohla neznámemu politikovi stať sa poslancom Žilinského samosprávneho kraja.

Cieľom celej kampane bolo zviditeľnenie a spopularizovanie kandidáta na poslanca do Žilinského samosprávneho kraja Martina Kapitulíka s obmedzeným budgetom. „Základným prvkom sa stali drevené hranoly s červenou kravatou. Ich rozmiestneným po frekventovaných častiach mesta Žilina sme rozvírili diskusiu o tom, čo majú hranoly symbolizovať a kto za nimi stojí. Zvedavosť médií a obyvateľov vyústili do veľkého množstva príspevkov v celonárodných respektíve regionálnych médiách a na sociálnych sieťach. Kľúčovým prepojením medzi kandidátom a hranolmi bolo video uverejnené deň po ich umiestnení. Počas nasledujúcich dvoch týždňov boli cez sociálne siete komunikované ďalšie videá, ktoré poukazovali na rôzne problémy Žilinského kraja. Kampaň bola nielen efektnou ale aj efektívnou a spolu s dlhodobou poctivou prácou, programom a víziou, poslanecký mandát do VÚC klient získal,“ približuje Ľubomír Šimko, riaditeľ agentúry Kreativ gang.

Vizitka kampane

Klient: Martin Kapitulík

Agentúra: Kreativ Gang

Kreatíva: Ľubomír Šimko, Andrej Matušinský

Timing kampane: 14. 10. 2013 – 28. 10. 2013

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Hxw-BbFRla0

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 10:40