StoryEditor

Reklamu počas Super Bowl museli zmeniť. Urážala ľudí

08.02.2016, 09:28
Išlo o start up, ktorý nezačal príliš šťastne. V reklame triedil ľudí na dobrých a nie dobrých.

Start up, ktorý sa zaoberá pôžičkami, išiel na Super Bowl celkom odvážne. Pripravil reklamu, v ktorej triedi ľudí na ulici na dobrých (great) a nie príliš dobrých (not great). A to podľa toho, či majú od nich pôžičku, alebo nie. Startupové firma sa volá SoFi a na super Bowl sa objavila prvýkrát. Avšak s nie príliš šťastným koncom. Keďže mnohé reklamy je možné si pozrieť na internete ešte pred vypuknutím zápasu, objavilo sa niekoľko negatívnych reakcií, v ktorých ľudia hovorili, že sa cítia urazení. 

Spot je zakončený taglinom: "Zistite na sofi.com, či ste dobrý. Pravdepodobne nie ste." Druhú vetu neskôr z reklamy odstránili. 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 06:08