StoryEditor

Kaufland uvedie v apríli nový TV spot. Pozrite si ho v predstihu

29.03.2016, 15:55
Obchodný reťazec novým TV spotom „Halušky“ pokračuje v koncepte Z lásky k Slovensku.

Cieľom ďalšieho TV spotu je pokračovať v budovaní známosti značky Kaufland a primárnej asociácie „maloobchodník s potravinami". Posolstvá kampane pre Stratégie predstavil Martin Gärtner, vedúci úseku reklamy a hovorca Kauflandu: „Kaufland je firma podnikajúca na Slovensku a preto sa riadi princípmi zodpovedného podnikania s ohľadom na krajinu a ľudí. V jednotlivých spotoch potom celoročne komunikujeme jednotlivé aspekty alebo prvky spoločenskej zodpovednosti. Prvoradá je samozrejme kvalita a čerstvosť potravín, široké zastúpenie slovenských výrobkov, ale aj komunikácia vybraných CSR aktivít, tento rok pribudlo aj duálne vzdelávanie.“

 

Vizitka TV spot: „Halušky" 30"

Hudba: Svieže rána remix

Interpret: Družina

Autori: Martin Sabov, Aty Béreš

Agentúra: Glanzer + Partner, Stuttgart

Produkcia: Hitchhiker Films, Bratislava

On Air: od 07.04.2016

Médiá: TV, OOH, direct mail, online, PR

 

https://youtu.be/UkbE10dDQMo

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 12:11