Cieľom ďalšieho TV spotu je pokračovať v budovaní známosti značky Kaufland a primárnej asociácie „maloobchodník s potravinami". Posolstvá kampane pre Stratégie predstavil Martin Gärtner, vedúci úseku reklamy a hovorca Kauflandu: „Kaufland je firma podnikajúca na Slovensku a preto sa riadi princípmi zodpovedného podnikania s ohľadom na krajinu a ľudí. V jednotlivých spotoch potom celoročne komunikujeme jednotlivé aspekty alebo prvky spoločenskej zodpovednosti. Prvoradá je samozrejme kvalita a čerstvosť potravín, široké zastúpenie slovenských výrobkov, ale aj komunikácia vybraných CSR aktivít, tento rok pribudlo aj duálne vzdelávanie.“
Vizitka TV spot: „Halušky" 30"
Hudba: Svieže rána remix
Interpret: Družina
Autori: Martin Sabov, Aty Béreš
Agentúra: Glanzer + Partner, Stuttgart
Produkcia: Hitchhiker Films, Bratislava
On Air: od 07.04.2016
Médiá: TV, OOH, direct mail, online, PR
https://youtu.be/UkbE10dDQMo
Zdroj: rm