Kofola realizuje aktuálnu kampaň na podporu dvojitrovej Kofoly a predaja 6pack. „Kampaň sa nesie v duchu jari a československých tradícií a práve preto sú jej hlavnými sprievodcami radostná a svieža bohyňa jari Vesna a záhadná a temná vládkyňa zimy Morena. Obe sme presunuli aj online prostredia. Stali sa hlavnými postavami online hry, v rámci ktorej môžu spotrebitelia vstúpiť do ich sveta a rozhodnúť sa, či sú viac bzzz alebo brrrr,“ približuje Jaroslava Musilová, PR manažérka Kofola ČeskoSlovensko. Cieľovými spotrebiteľmi sú, podľa jej slov, konzumenti Kofoly, ktorí si ju chcú vychutnať aj v domácom prostredí. Milujú život a radi sa bavia v spoločnosti rodiny a svojich priateľov.
Kampaň prebieha na citylightoch, citylight vitrínach, v obchodoch na POS materiáloch, ale aj na etiketách a fóliách Kofola.
Kampaň, na ktorej vzniku sa podieľala agentúra McCann, prebieha počas marca.
Zdroj: rm