Výberové konanie, v ktorom si Ikea vyberá ďalšiu agentúru a ktorým chce viac posilniť regionálne kampane, je už uzavreté. Švédska obchodná sieť s nábytkom si vyberá medzi 16 agentúrami, ktoré boli oslovené na priamo. Víťazná agentúra bude tvoriť lokálnu kreativitu pre tri trhy - Slovensko, Česko a Maďarsko, uviedla spoločnosť vo svojej správe.
Podobný tender Ikea realizovala pred rokom, v ktorom si vybrala PR agentúru Seesame, s ktorou predtým už spolupracovala, a digitálnu agentúru Triad. Počas uplynulých štyroch rokov kreatívnou agentúrou bola Kaspen Jung von Matt. Všetky agentúry ostávajú, spoločnosť hľadá ešte ďalšiu.
„Aj naďalej by sme chceli pokračovať v našej ceste k produkovaniu väčšieho množstva regionálnych kampaní, ktoré budú pripravované na základe špecifík krajín v našom regióne, charakteristiky a potrieb zákazníkov, a tiež na základe našich detailných znalostí zo života českých, maďarských a slovenských domácností. Preto sme sa rozhodli aj naďalej rozširovať naše kapacity a posilniť tak pripravenosť v tomto smere,“ hovorí Michal Kroupa, manažér externej komunikácie IKEA pre región CZHUSK, ktorý zároveň dodáva: „V súlade s tým vytvoríme aj zodpovedajúcu a jasnú štruktúru pre spoluprácu s dvoma kreatívnymi agentúrami."
Výsledok bude známy na jeseň 2016.
Pozn. red.: Tender, ktorý Ikea vyhlásila pred rokom a spôsob, ako ho realizovala, bol označený za jeden z najférovejších v slovenskej a českej reklame.
Zdroj: eb.