pixabay.com
StoryEditor

Značky sa vezú na šialenstve menom Pokémon

22.07.2016, 14:41
Vybrali sme ukážky, ako značky na Slovensku a Česku použili Pokémonov vo svojich reklamách.

Pekémon Go - mobilná hra, ktorá spustila šialenstvo. Od jej uvedenia (začiatok júla) si drží prvenstvo v App Store rebríčku na americkom trhu. Presné čísla nie sú známe, ale odhaduje sa, že hra má 21 miliónov aktívnych hráčov a ľudia v priemere strávia v hre 33 minút, čím prekonala Facebook či Twitter. A tešiť sa môžu aj samotní jej vývojári, teda Nintendo a Niantic, ktorým denne príde z hry 1,6 milióna dolárov. 

A keďže platí marketingové pravidlo - kde sú ľudia, sú aj značky, tak sa na hre zviezli i viaceré z nich. Pozreli sme na tie zo Slovenska a Česka. 

Český Staropramen na svojom Facebooku vyzýva fanúšikov, aby chytili svojho Pivómona.

Český Axe zase mužom hovorí, že už nemusia loviť ženy, pretože samy prídu. A spoznajú ich po vôni. 

Niektorí organizujú eventy, na ktoré pozývajú svojich zákazníkov. Napríklad VÚB banka pozýva túto nedeľu 24.7. pred jej centrálu, kde sľubuje veľké množstvo Pokémonov na chytanie. 

Rovnako O2 v Česku pozýva na Václavák. 

O2 na Slovensku promuje svoje extra dáta:

Slovenský Telekom tiež upozornil na väčšie dátové balíčky, ako inak cez Pokémona. 

Agentúra MUW Saatchi&Saatchi usporiadala dnes na svojom dvore párty, kde máme prísť chytať Pokémonov. Vraj sa ich tam nachádza veľké množstvo. "Pár metrov od našej agentúry sa mimoriadne darí pokémonom, dokonca aj veľmi vzácnym druhom.
Príďte k nám medzi druhou a šiestou poobede vychytať nejakých aj vy. Pripravené budú nabíjačky, tuli vaky, wifina, občerstvenie a nejaký ten Lure," píše na Facebook agentúra. 

Marketing&Media na svojom Facebooku upozornil na reklamu od Kooperativy, ktorá varuje lovcov príšeriek.  

01 - Modified: 2022-08-16 12:12:51 - Feat.: - Title: Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach? 02 - Modified: 2021-07-01 13:28:17 - Feat.: - Title: Najhodnotnejšou značkou je Amazon, zvyšuje sa aj hodnota čínskych 03 - Modified: 2020-12-21 12:04:50 - Feat.: - Title: Víťazmi koronakrízy sú Burger King, Curaprox či National Geographic 04 - Modified: 2017-03-01 07:52:20 - Feat.: - Title: Kým neprišla ponuka, boli úplne obyčajní. Čím žijú ľudia, ktorí prepožičali svoju tvár jednej značke? 05 - Modified: 2016-09-13 12:00:36 - Feat.: - Title: Vybrali sme slovenské start upy. Pomáhať chcú zabehnutým značkám
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 01:16