youtube.com
StoryEditor

Poštová banka sa rozhodla. Vieme, ktorú reklamnú agentúru si vybrala

03.08.2016, 12:59
Autor:
redred
"Veríme, že spoločne posunieme marketingovú komunikáciu k našim cieľom," hovorí banka.

Známy je dlhoočakávaný výsledok tendra, v ktorom si Poštová banka hľadala kreatívnu agentúru. Vyberala si z viacerých agentúr a výsledkom je, že naďalej bude spolupracovať so svojou staronovou agentúrou Mayer McCann Erickson. Agentúra tvorí pre banku reklamy od roku 2013.  

„Rozhodli sme sa pokračovať s agentúrou Mayer/McCann-Erickson, pretože sme presvedčení, že spoločne posunieme marketingovú komunikáciu k cieľom, ktoré sme si v Poštovej banke stanovili“, uviedol nový marketingový riaditeľ banky Miroslav Verner.   

Známe je, že Mayer McCann Ericskon bojovala v poslednom kole s agentúrou Wiktor Leo Burnett. 

Poštová banka prechádza za posledné mesiace viacerými zmenami. Okrem toho, že zmenila marketingového riaditeľa, je jedným z plánov dotiahnuť modernizáciu na poli bankovníctva s cieľom byť silnou finančnou inštitúciou. Banka nanovo nastavuje obchodnú stratégiu a s tým súvisiace marketingové, komunikačné a PR smerovanie, hovorí banka v oficiálnom stanovisku. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 00:55