StoryEditor

Reklamy, ktoré odborníkov najmenej zaujali

17.08.2016, 14:41
Pozrite si reklamy, ktoré odborníci označili za najnevydarenejšie.

Prinášame výber reklám, ktoré sa dostali pred odbornú porotu v súťaži Hodnotenie Stratégií a ktorým pridelila najmenší počet bodov. Pozrite si reklamy, ktoré sa dostali na spodnú časť rebríčka tých najlepších. Hoci reklamy patria medzi špičku reklamnej tvorby na Slovensku, porotcov súťaže zaujali najmenej.    

Televízny spot Krehké deti vytvorila agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS pre Detskú fakultnú nemocnicu na Kramároch. Reklama upozorňuje na to, že predčasne narodené deti sú citlivé na transport, pretože ich orgány ešte nie sú vyvinuté. Agentúra ich nazvala krehkými deťmi a v spote spojila ich krehké životy s krehkosťou umenia.

Druhou prácou je inzercia With courage od reklamnej agentúry Mark BBDO pre klienta Soitron, ktorý je na trhu už 25 rokov. Vizuál má komunikovať filozofiu firmy, ktorej jadrom je odvaha a inovatívnosť.

Stratégie

Treťou prácou je inzercia Rozumieme si pre Union poisťovňu a Union zdravotnú poisťovňu od agentúry This is Locco. Kampaň prezentovala dve rozdielne poisťovne v rámci spoločného konceptu a výhod, ktoré z toho plynú pre zákazníka.

Stratégie

Stratégie

Outdoorová kampaň Aby váš psík nebol váš vodca vzbudila kontroverzné reakcie už pri jej spustení. Hlavným mottom kampane na produkty pre psov bolo „Pes by nikdy nemal byť vodcom svorky. Agentúra Wiktor Leo Burnett, ktoré kampaň realizovala pre spoločnosť Petpark, využila jednoduchú analógiu z chovateľského sveta a demonštrovala tak názor zadávateľa, odpor voči radikálnym prejavom vodcovstva.

Stratégie

Stratégie

Stratégie

Stratégie

Najnižšími známkami ohodnotila tento rok porota v súťaži Hodnotenie Stratégií outdoorovú kampaň Veď ich to prejde. Preventívnu kampaň mala motivovať k zodpovednému správaniu cyklistov a chodcov v premávke. Šesť typov vizuálov vytvorila agentúra This is Locco pre Ministerstvo Vnútra SR.

Metodika výberu:

Hodnotenie Stratégií je súťaž, v ktorej porota zložená zo zástupcov reklamných agentúr a zadávateľov vyberá každý mesiac najlepšie reklamné kampane. Práce agentúr hodnotí známkami od 1 do 10, pričom 10 je najvyššia známka.

Z reklám, ktoré porota hodnotila v tomto roku, sme vybrali kampane, ktorým porotcovia udelili priemernú známku 2 a menej. Tento počet bodov museli udeliť rovnako zástupcovia reklamných agentúr i zadávateľov. 

Hodnotenie Stratégií je súťaž magazínu Stratégie, ktorá prebieha už od roku 1997.

01 - Modified: 2022-02-04 11:47:24 - Feat.: - Title: Reklamou mesiaca je vizuál pre Platformu rodín, najúspešnejšou agentúrou sa stalo MullenLowe GGK 02 - Modified: 2022-08-15 08:44:53 - Feat.: - Title: Štatút Hodnotenia reklám v Stratégiách 03 - Modified: 2021-12-21 08:17:40 - Feat.: - Title: Stratégie odštartovali nový ročník Hodnotenia alebo hľadáme najlepšie reklamy mesiaca 04 - Modified: 2019-12-02 10:34:35 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Agentúrou októbra sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2019-11-21 09:51:19 - Feat.: - Title: Najlepšie slovenské reklamy za tento rok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 20:49