Reklamná agentúra TRIAD Advertising zverejnila meno klienta, pre ktorého budú účastníci 10-DŇOVEJ AGENTÚRY tvoriť reklamnú kampaň.
Je ním O2 Slovakia, ktoré s TRIADom spolupracuje už dlhšiu dobu. Ako bude znieť konkrétne zadanie, agentúra nespresnila, kampaň by však mala byť viditeľná na celom Slovensku. Rozhodne ide o zaujímavý a hlavne odvážny krok zo strany O2. V minulých dvoch ročníkov si mohli študenti vyskúšať kampaň pre THE SPOT a Shoppie, ktorá aj reálne fungovala.
„Pri stážach sa veľakrát stáva, že odtiaľ odídete bez toho, že by ste sa tej reklamy vôbec dotkli. Na rozdiel od bežnej stáže, v 10-DŇOVEJ skupina mladých ľudí naozaj robí reklamu. Naozaj dostanú brief, idú za reálnym klientom, navyše majú k dispozícii mentorov, ktorí sa im venujú“ hovorí vo videu Vlado Kurek, Creative Director v jednom z tímov TRIADu.
10-DŇOVÁ AGENTÚRA je projekt agentúry TRIAD Advertising, v ktorom majú šikovní študenti šancu nazrieť do reálneho sveta reklamy a najmä do procesu, ako sa vyrába. Šesť ľudí bude mať od 5. septembra 2016 dva týždne na to, aby vypracovali reálne zadanie a odprezentovali ho klientovi. Ak budú úspešní, zadanie uzrie svetlo sveta. Okrem toho majú šancu ostať v agentúre, čo sa viacerým úspešným stážistom z minulých ročníkov podarilo.
Šancu prihlásiť sa majú študenti do 29. augusta na stránke www.10dnova.sk, kde musia vyplniť zadanie podľa toho, na akú pozíciu sa hlásia.