youtube.com
StoryEditor

Najlepšie reklamy za august má TRIAD, Istropolitana a Core4

12.09.2016, 09:37
Autor:
ebeb
Pozrite si výber slovenských reklám, ktoré odborníci vybrali ako najlepšie za posledný mesiac.

Istropolitana Ogilvy je najnovšie Agentúrou mesiaca august. Rozhodla o tom odborná porota v Hodnotení Stratégií. 

Najlepšou reklamou za uplynulý mesiac je self promo agentúry Core4, v ktorom nápadito oslovovala svoje 16te narodeniny. Svojej konkurencii poslala narodeninovú tortu v tvare emotikonov. Ak ste zdieľali na Facebooku live stream z Core4, v ktorom ukladali torty, putovala jedna z nich k vám do agentúry. 

Kredity:

Agentúra: Core4/tell it online

Počet bodov: 11,25

Druhú reklamu, ktorú môžeme označiť za jednu z najlepších v auguste, urobil Triad a to pre ČSOB banku. Porota najmä ocenila twist, ktorý využili v reklame, najmä to, že novinka je predstavená z pohľadu zákazníka. V porovnaní s komunikáciou ostatných bánk sa porote páčilo, že nešlo "iba" o strohé predstavenie funkcionalít. Výsledný počet bodov hovorí za všetko - 10,65 (5,40 agentúry, 5,25 zadávatelia). Viac o videu sme písali tu. 

Kredity:

Agentúra: TRIAD Advertising

Počet bodov: 10,65

Tretia reklama je od Istropolitana Ogilvy a je pre VUB banku. Reklama vzbudila medzi porotcami diskusiu. Značná časť poroty vnímala video v tomto prevedení ako skôr reklamu na koncert kapely než na banku. Chválu od obidvoch častí poroty - aj od agentúr aj od zadávateľov dostalo rozhodne prevedenie videa, teda produkcia. Napriek počiatočným rozpakom udelila spolu porota dostatočne vysoký počet bodov na to, aby sa reklama zaradila medzi najlepšie v auguste. 

Kredity: 

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Počet bodov: 10,35

"Naučila som ho všetko, čo som mohla" je názov videa opäť od Istropolitana Ogilvy, ktoré skončilo medzi najlepšími. Pre porotcov nebol úplne zrozumiteľný záver videa, v ktorom hovorí matka, že je na nás, aby sme jeho syna naučili pracovať. Porotcovia sa odvolávali na to, že by videu pomohlo, ak by výzva na finančné prispievanie bola jasnejšie vypovedaná.   

Kredity:

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Počet bodov: 9,70

A s vysokým počtom bodov od oboch častí poroty skončila i reklama od Triadu, v ktorej mali fanúšikovia sledovať live stream yogy a nájsť na banáne kód. Ak ho zadali do aplikácie, boli v hre. 

Tento mesiac hodnotila porota celkovo 15 reklám od 6tich reklamných agentúr. Agentúrou mesiaca je Istropolitana Ogilvy. 

Výsledky z augustového Hodnotenia Stratégií a ukážky všetkých reklám, ktoré porota hodnotila, nájdete na tomto linku. 

01 - Modified: 2022-02-04 11:47:24 - Feat.: - Title: Reklamou mesiaca je vizuál pre Platformu rodín, najúspešnejšou agentúrou sa stalo MullenLowe GGK 02 - Modified: 2022-08-15 08:44:53 - Feat.: - Title: Štatút Hodnotenia reklám v Stratégiách 03 - Modified: 2021-12-21 08:17:40 - Feat.: - Title: Stratégie odštartovali nový ročník Hodnotenia alebo hľadáme najlepšie reklamy mesiaca 04 - Modified: 2019-12-02 10:34:35 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Agentúrou októbra sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2019-11-21 09:51:19 - Feat.: - Title: Najlepšie slovenské reklamy za tento rok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 03:26