Od pondelka sa počas reklamných brejkov môžete stretnúť s dvomi novými spotmi nášho najväčšieho pracovného portálu.
Diváci v nich uvidia ženu, ktorá sa bicykluje so svojím psom, či otca, ktorý sa stal pokusným králikom svojej nezbednej dcéry. Oboch hrdinov pritom spája jediné - vďaka svojim najbližším, ktorí im našli prácu na Profesii, majú čas na rodinu a svoje voľnočasové aktivity, píše agentúra Zaraguza, ktorá stojí za kampaňou. Hlavným odkazom kampane je: Buď posol dobrých prác.
“Každý z nás má vo svojom okolí blízkeho, ktorého práca nebaví a nenapĺňa. Alebo niekoho, kto pre pracovné vyťaženie nemá čas na svoju rodinu či pivo s priateľmi. A práve v takýchto situáciách by sa v človeku mal prebudiť “Posol dobrých prác”, ktorý spraví všetko preto, aby blízkemu pomohol a našiel mu lepšie zamestnanie,” hovorí copywriter Zaraguzy Jaroslav Vígh.
Ivana Molnárová, výkonná riaditeľka spoločnosti Profesia, hovorí o motíve kampane:"Práve rodina a naši blízki s nami prežívajú každodenné radosti aj starosti, poznajú našu frustráciu a nespokojnosť s prácou, stávajú sa aj hlavnými motivátormi pre odporúčanie novej práce."
Kampaň pobeží od septembra do novembra a okrem televízie, Facebooku, YouTube a bannerovej reklamy sa objaví aj na citylightoch. V nich sa Profesia ľudí pýta, či ťahá ich polovička nadčasy, alebo či nemá ich kamarátka čas na kávičku.
Profesia na začiatku roka 2016 spustila prvýkrát vo svojej histórii televíznu kampaň a na svoj marketing tak začala využívať nový kanál. Vtedajšia kampaň niesla názov Zmeň prácu, zmeníš svoj život.
Vizitka súčasnej kampane:
Klient: Profesia.sk
Agentúra: Zaraguza
Creative Directors: Michal Pastier, Milan Malý
Art Directors: Milan Malý, Andrej Nemček
Strategy Director: Juraj Pobjecký
Copywriters: Jaroslav Vígh, Zuzana Smetanková
Account Managers: Marián Záhorec, Alexandra Vanenkovova
Réžia: Max Turek
Kamera: Dušan Husár