StoryEditor

Chivas Regal spúšťa súťaž pre podnikateľov. Štartuje ju podmanivým spotom

25.09.2016, 22:32
Autor:
ebeb
V spote hrá podnikateľ Lukáš Alner. Firma so spoločensky zodpovedným projektom môže získať millión dolárov.

Značka prémiovej škótskej whisky Chivas Regal prináša prvýkrát na Slovensko súťaž, v ktorej môžu spoločensky zodpovedné firmy a podnikatelia získať milión dolárov na svoj rozvoj.

Na to, aby sa o súťaži dozvedeli, pripravili spot. V ňom hrá Lukáš Alner, spoluzakladateľ Zoznam.sk a projektu Diagnose.me. Ten je zároveň aj ambasádorom súťaže. Známy je pre svoje zodpovedné podnikanie a chuťou podporovať tých, ktorí sa zaujímajú o prostredie, v ktorom žijú.

V spote prichádza Lukáš Alner do boxerského ringu, voiceover sa pýta, aký má zmysel zarobiť veľké peniaze, ak s nimi neurobíte niečo veľké? Spot je postavený na myšlienke podporiť zodpovedných podnikateľov, ak preukážu, že práve ich projekt má zmysel a dokážu s ním zlepšiť svet okolo seba. Značka v tomto prípade nie je nasilu prezentovaná, v spote sa zobrazí dvakrát a to nenápadne.

Súťaž sa volá Chivas The VENTURE a prvýkrát sa do nej môžu zapojiť podnikatelia zo Slovenska. Momentálne (26.9.) štartuje regionálne kolo. Súťaž sa nesie v duchu claimu značky Chivas Regal “Win the right way“ - vyhrá teda ten, kto porotu presvedčí, že si vybral tú správnu cestu, vďaka ktorej víťazí nielen v tejto súťaži, ale aj vo svojom podnikaní a svojom živote, píše sa v oficiálnej správe značky.

V hre je síce milión dolárov, ktoré môže získať aj slovenský podnikateľ. No tí, ktorí za súťažou stoja, upozorňujú, že získať výhru nebude jednoduché. Ten, kto vyhrá lokálnu súťaž, postupuje do medzinárodného kola, kde len minulý rok súťažilo 2 700 projektov.

Registrovať sa môžu firmy, start upy či podnikatelia so svojimi spoločensko zodpovednými projektami od 26.9. do 14.11. 2016. Uspieť môžu všetci slovenskí biznismeni nad 25 rokov, ktorých podnikanie má pozitívny dopad na spoločnosť a súčasne nevykazujú ročný zisk vyšší ako 1,5 mil.eur, uvádzajú pravidlá hry. Viac sa dočítate na samotnej stránke projektu.

Päť finalistov predstúpi pred odbornú porotu zloženú zo zvučných mien zo slovenského podnikateľského prostredia. Lokálny slovenský víťaz bude známy v decembri. Šancu zabojovať o milión dolárov dostane v medzinárodnom kolo v júli budúceho roka.

Chivas Regal

Lukáš Alner, ktorý je zároveň aj ambasádorom kampane, objasňuje dôvod, prečo sa rozhodol projekt podporiť: „Projektu Chivas The VENTURE som sa rozhodol zúčastniť, lebo je mi veľmi sympatické, že chce podporovať a propagovať fair play podnikanie. Na Slovensku sa, žiaľ, úspech v podnikaní často spája s negatívnymi atribútmi a každý pokus o úspech férovou cestou, inováciami a profesionalizmom si zaslúži pozornosť a podporu. Dopredu držím palce všetkým odvážnym, ktorí sa rozhodnú projektu zúčastniť!“

Myšlienka programu Chivas THE VENTURE, ktorý má podporovať výnimočné start upy, vznikla už dávno a pre značku je príznačná, objasňuje brand manažér značky Chivas Regal Matúš Kollár zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, ktorá značku prémiovej škótskej whisky na Slovensko distribuuje. Slovensko sa práve pridáva k tretiemu ročníku celosvetovej súťaže. "Verím, že sa slovenským projektom podarí vo svete zviditeľniť a opäť tak dokázať, že aj v našej malej krajine vznikajú svetové nápady,“ povzbudzuje v tlačovej správe šikovných slovenských podnikateľov Matúš Kollár.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 20:18