StoryEditor

Balet SND má kampaň. „Chceme, aby nás vnímali ako značku“

28.09.2016, 15:37
Autor:
ebeb
Kampaň má predstaviť Balet SND ako fenomén a zmeniť, ako ho ľudia vnímajú.

Balet SND si dal veľký cieľ – chce zmeniť, ako ho verejnosť vníma. V týchto dňoch spúšťa kampaň s hlavným sloganom Zaži skutočnú vášeň!. Slogan je zároveň nosnou ideou celej kampane, od ktorého sa odvíja celková stratégia a vizuál.

Kampaň je imidžová a vidieť v nej môžeme umelcov, ktorí predvádzajú tanečné prvky. Kampaň tvorí 60 kombinácií, ktoré ukazujú fyzické možnosti ľudského tela. Stojí na umeleckosti a najmä na vášni, ktorá sa má stať hlavným posolstvom kampane.

Vášeň, s ktorou súbor pripravuje každú sezónu, vášeň,  s akou tancujú baletní umelci a vášeň, ktorú si želajú vzbudiť v srdciach divákov, aby odchádzali očarení z hľadísk SND a povzbudení prísť opäť,“ opisuje Eva Gajdošová, dramaturgička Baletu SND.

Balet SND teda dostáva pravú tvár a svoj vlastný charakter. Predovšetkým chce byť vášňou, hrdosťou a fascináciou – to sú nové emócie, ktoré majú ísť z baletu na Slovensku. Kampaňou chcú tiež búrať predsudky, ktoré môžu mať ľudia voči tomuto umeniu. Ukázať chcú aj drinu, ktorá stojí za baletom.

Pri vzniku kampane prichádzali do úvahy aj iné slogany, ako napríklad „Za hranicami vášne“, „Balet SND – sleduj špičku“, „Krása s citom“, „Tanec bez hraníc“ či „Sila pohybu a vášne.“

Kampaňou chcú docieliť, aby návšteva baletu nebola iba spoločenská povinnosť. Osloviť chcú predovšetkým mladých a tiež chcú zvýšiť návštevnosť baletu na Slovensku.

S kampaňou pomáhala Volis International a cieliť chcú kampaň na ľudí na internete, spolupracovať chcú s blogermi a poskytovať aj informácie zo zákulisia.

Pozrite si vizuály kampane:

archív

archív

archív

archív

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 15:17