"Otvorte srdce každému" je heslo vianočného spotu spoločnosti Apple. Vrátane monštra z rodu Frankenstein.
Na emočnú strunu stavil aj McDonald´s v Británii. Podľa Wiktor Leo Burnett je na vás, či budete na Vianoce opustení alebo nie.
Nielen letisko Heathrow si vybralo do svojej reklamy tento rok plyšových teddy-bears. Vo Švajčiarsku nás v emotívne ladenej reklame prostredníctvom "nechceného plyšového macíka" nabádajú k tomu, aby sme poslali správu na pomoc potrebným.
A ešte jedna s mackom. Tentoraz hlavný hrdina zachráni Vianoce. Také typicky britské - pre obchodný dom Harrods.
A na záver jedna realistická. Ak chcú dnes ísť starí rodičia s dobou, pre svoje vnúčence urobia čokoľvek. A zavedú aj internet počas Vianoc. Reklama je pre Xfinity od agentúry 72andSunny. Či už súhlasíte alebo nie, reklamu si pozrieť môžete.