05.01.2017, 18:12

Aj my máme v reklame čierneho panáka. Reaguje Jägermeister na kauzu Lidla

Lidl podporil aj Pierre Baguette. Buďme tolerantní, hovorí.

Aj my máme v reklame čierneho panáka. Reaguje Jägermeister na kauzu Lidla
Zdroj: Facebook

K českej Alze sa pridáva aj Jägermeister a reaguje na aktuálnu kauzu Lidla. Reťazec umiestnil do letáku modela tmavej pleti, čo u českej populácie vyvolalo pohoršie. Ide o citlivú tému, ktorá ale nenechala chladnými ani ostatné značky. 

​Na túto situáciu ako prvá zareagovala česká Alza, ktorej reakciu si všimol portál markething.cz a ktorá začala ponúkať album Karla Černocha za symbolickú korunu.

K Alze sa pridal najnovšie aj český tím Jägermeistera, ktorý na Facebooku zverejnil vizuál, v ktorom hovoril, že aj oni majú v reklame čierneho panáka. O stanovisko sme požiadali aj zástupcov značky, správu budeme aktualizovať. 

Zdroj: Facebook

Výrobca balených bagiet Pierre Baguette tiež nenechal na seba dlho čakať a zastal sa Lidla. "Na farbe nezáleží. To dôležité je vnútri," oznámila značka na Facebooku a vyzýva pritom, aby sme boli tolerantní. 

​Naposledy sa spoločnosti zapojili do známej kauzy "Cícerky", v ktorej značku podporil napríklad operátor O2. Na stranu výrobcu cícerovej nátierky sa postavili aj ďalšie značky, napríklad aj známa bratislavská kaviareň Foxford. Pozrite si reakcie. 

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.