Michal Salva prechádza z MADE BY VACULIK do agentúry daren&curtis. Po novom od januára v agentúre riadi tím kreatívcov spolu s grafikmi.
V daren & curtis už v minulosti Michal pôsobil ako art director, konkrétne v roku 2009, v roku 2012 začal pracovať v MBV. Teraz sa do agentúry vracia.
V daren & curtis si podľa slov zástupcov agentúry nastavili na rok 2017 vyššie ciele, ktoré plánujú naplniť. Interne zmenu nazývajú "daren 2.0".
Pre Michala Salvu je nová pozícia výzvou: "Musím povedať, že si veľmi vážim túto ponuku a Jakubovu dôveru. Teším sa na nových klientov, kolegov aj vedenie kreatívneho tímu. Je to pre mňa niečo nové, no zároveň veľmi zaujímavé a atraktívne. V daren&curtis som kedysi začínal ako junior, poznám Jakuba nie len ako zamestnávateľa a šéfa, ale aj ako dobrého kamaráta, poznám jeho spôsob rozmýšľania, pracovné nasadenie, štýl práce a dokonca aj pár ľudí, čo v tíme ostali odvtedy, ako som odišiel. O to ľahšie sa mi rozhodovalo, či túto pracovnú pozíciu a zároveň výzvu prijmem a dúfam, že splním očakávania celého tímu."
"Moja dôvera voči Mišovi je 100%-ná, nakoľko sme spolupracovali v minulosti a zároveň vidím jeho profesionalitu, ktorú odprezentoval na veľkých ocenených projektoch," hovorí Jakub Čech, ktorý je riaditeľom agentúry. "Som si istý, že sme ako daren&curtis urobili správny krok, ktorý nás posunie vpred. Mišov entuziazmus a zanietenie pre kreatívu, ako aj pre celý kreatívny tím je pre nás v tomto momente kľúčové a tešíme sa, že jeopäť s nami na jednej vlne."
Za sebou má Michal Salva napríklad rebranding značky Harmony, ktorá sa má tak stať dizajnovým doplnkom do domácnosti a tiež stojí za kampaňou pre konzervárne Tatrakon, v ktorej teta Marta vykupovala dózy.