youtube.com
StoryEditor

VÚB banka má novú stratégiu online komunikácie. Pomôže jej v tom nová agentúra

17.01.2017, 10:39
Autor:
ebeb
O digitálny marketing banky sa bude starať THIS IS LOCCO.

VÚB banka si vyberala agentúru, ktorá pokryje komplexnú online komunikáciu. Vybrala si agentúru THIS IS LOCCO.

Na starosti bude mať sociálne siete, ale tiež konverzné kampane, v ktorých chce banke premieňať návštevníkov na zákazníkov. 

"Chceli sme si vybrať partnera, ktorý je odhodlaný, ochotný a schopný realizovať online aktivity pre našu značku. Vybrali sme si na základe hodnotenia primárne kvalitatívnych kritérií, to znamená kreatívne zadania spolu s hodnotením kvality tímu. Netradične sme požadovali aj osobnú prezentáciu priamo v agentúrach a stretnutie s tímom, ktorý by pre nás perspektívne pracoval,”  opisuje priebeh tendra Peter Stopiak, vedúci oddelenia marketingu a elektronických médií VÚB banky.

“Dostali sme obrovskú príležitosť predstaviť náš pohľad na efektívnu prácu s celým online prostredím," uvádza Juraj Kováč, creative leader THIS IS LOCCO. "Značka, ktorá dlhodobo servisuje viac než 1,2 milióna klientov, má v rámci svojich rôznych cieľových skupín potenciál využiť všetky kanály naplno. A práve na to sme sa zamerali pri príprave tendra, ktorý bol asi najrozsiahlejším za uplynulý rok. Okrem kreatívnych ciest sme ukázali aj koncept práce s konverziami od návštevníka až po relevantný lead či stratégiu testingu a budovania engagement."

Nové kreatívne prístupy ako aj spôsob, akým VÚB nadviaže na ATL kampane s Petrou Polnišovou, uvidíme už vo februári.

Posledný rok a pol sa o online komunikáciu banky starala agentúra Elite Solutions. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 04:55