VÚB banka si vyberala agentúru, ktorá pokryje komplexnú online komunikáciu. Vybrala si agentúru THIS IS LOCCO.
Na starosti bude mať sociálne siete, ale tiež konverzné kampane, v ktorých chce banke premieňať návštevníkov na zákazníkov.
"Chceli sme si vybrať partnera, ktorý je odhodlaný, ochotný a schopný realizovať online aktivity pre našu značku. Vybrali sme si na základe hodnotenia primárne kvalitatívnych kritérií, to znamená kreatívne zadania spolu s hodnotením kvality tímu. Netradične sme požadovali aj osobnú prezentáciu priamo v agentúrach a stretnutie s tímom, ktorý by pre nás perspektívne pracoval,” opisuje priebeh tendra Peter Stopiak, vedúci oddelenia marketingu a elektronických médií VÚB banky.
“Dostali sme obrovskú príležitosť predstaviť náš pohľad na efektívnu prácu s celým online prostredím," uvádza Juraj Kováč, creative leader THIS IS LOCCO. "Značka, ktorá dlhodobo servisuje viac než 1,2 milióna klientov, má v rámci svojich rôznych cieľových skupín potenciál využiť všetky kanály naplno. A práve na to sme sa zamerali pri príprave tendra, ktorý bol asi najrozsiahlejším za uplynulý rok. Okrem kreatívnych ciest sme ukázali aj koncept práce s konverziami od návštevníka až po relevantný lead či stratégiu testingu a budovania engagement."
Nové kreatívne prístupy ako aj spôsob, akým VÚB nadviaže na ATL kampane s Petrou Polnišovou, uvidíme už vo februári.
Posledný rok a pol sa o online komunikáciu banky starala agentúra Elite Solutions.