19.03.2013, 13:09

BTL asociácia má nového člena

Stala sa ním agentúra SlovakPromo Management.

BTL asociácia má nového člena

Asociácia podlinkových agentúr nedávno pribrala nového člena. Stala sa ním agentúra SlovakPromo Management. Pre BTLku to znamená ďalšie rozšírenie platformy agentúr garantujúcich kvalitu, serióznosť a zodpovednosť.

Po tom, čo sa koncom augusta 2012 stala plnohodnotným členom agentúra Leopard Production, stala sa ním nedávno oficiálne stala aj agentúra SlovakPromo Management. Agentúra sa môže tešiť znakom charakteristickým pre všetkých členov asociácie.

"Stali sme sa členom elitného klubu najlepších slovenských agentúr, čo je dôkazom našej profesionality objektívne podloženej dlhoročnými skúsenosťami na slovenskom eventovom trhu,” povedal Vladimír Jančovič, account director agentúry, ktorá od členstva v BTL očakáva najmä zvýšenie svojej prestíže a zviditeľnenie sa. “Tešíme sa na vytváranie a rozvíjanie vzťahov medzi najlepšími v našej oblasti. Členstvo v BTL komunikačnej asociácii by malo prebrať časť propagácie a PR v súvisiacich periodikách. Vzťahy v tejto skupine by mali napomôcť sieťovej spolupráci. Výsledky realizovaných eventov môžu byť objektívnym vodítkom pre existujúcich aj potenciálnych klientov pri výbere agentúry,” dodal Jančovič.

Medzi klientov agentúry SlovakPromo Management patria napríklad spoločnosti Porsche Inter Auto Slovakia, ZSE, Amylum Slovakia, Ringier, Slovenská sporiteľňa, WELLA, Shell, Prvá stavebná sporiteľňa, NAY a mnohí ďalší.

BTL komunikačná asociácia združuje takmer všetkých relevantných hráčov na event a promotion marketingovom trhu Slovenska. Jej záujmom je predstavovať zoskupenie všetkých agentúr týchto segmentov, ktoré sú symbolom kvality a serióznosti.