06.02.2013, 13:34

Úspech slovenskej kávy Ebenica

Značka vznikla v roku 2011 a založili ju Roman Krajniak a Marek Fajčík.

Roman Krajniak a Marek Fajčík

Značka Ebenica sa objavuje ako prvá značka kávy v Googli (pri zadaní slova káva). V renomovanom celosvetovom hodnotení kvality kávy – Coffee Review – získala značka Ebenica 90 bodov, čo v medzinárodných súťažiach znamená zisk zlatej medaily. Ebenica sa tak dostala do rebríčka TOP 10 európskych značiek káv. Navyše svojim hodnotením tromfla aj najznámejšie a najobľúbenejšie talianske značky kávy, na Slovensku považované za jedny z najkvalitnejších,“ hodnotia úspechy značky slovenský majitelia Roman Krajniak a Marek Fajčík. Prvý je známy z rýchloobrátkového biznisu z oblasti komunikácie a PR, druhý z farma biznisu z oblasti financií.

 

Partnermi sa stali v roku 2010, keď založili firmu pôsobiacu v oblasti kávy s názvom elicsire. Reprezentovať zahraničnú značku kávy však nebolo to pravé. Naopak, vydali sa vlastnou cestou. Začali spolupracovať so slovenskými špecialistami v oblasti potravinárstva, dizajnu a marketingu. Výsledkom sú značky Ebenica, Signatura a Gurmánka. Ambíciou spoločnosti elicsire je dodávať kávu zákazníkom do celej Európe a možno aj sveta.
Elicsire je slovenská rodinná spoločnosť podnikajúca v oblasti kávy. Je producentom a dodávateľom vlastných značiek káv na slovenský a zahraničné trhy. Ebenica je prémiová odrodová káva ponúkajúca kofeínové aj bezkofeínové variácie. Signatura je moderná káva do firiem, kaviarní a reštaurácií. Gurmánka je treťou značkou portfólia spoločnosti a bude uvedená na trh v prvej polovici roku 2013.

 

 

Káva je vyrábaná z kávových zŕn pochádzajúcich z kávových plantáží celého sveta. Ich zber a spracovanie majú charakter ručnej výroby. Na Slovensko sa dostanú vo forme zelenej kávy. Od tohto momentu je Ebenica čisto slovenským produktom.

Zdroj: Stratégie

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.