Richard Šümeghy, Ľuboš Machaj a Vladimír Burianek na tlačovej konferencii RTVS v roku 2011. Foto Ivan KraskoIvan Krasko
StoryEditor

Zrušenie postu hovorcu je podľa RTVS "koncepčné nastavenie PR"

31.05.2013, 10:33
"RTVS sa musí stať viditeľnejšou," tvrdí Václav Mika. Mení štruktúru aj personálne obsadenie na marketingu.

Rozhlas a televízia Slovenska mení svoje marketingové oddelenie. Zmeny v štruktúre i personálnom obsadení sa podľa generálneho riaditeľa RTVS Václava Miku uskutočňujú s cieľom dosiahnuť zmenu vnímania RTVS zo strany verejnosti a médií.

Mika pripomenul, že jednou z kľúčových úloh súčasného manažmentu RTVS je koncepčné nastavenie PR a marketingu. Marketing a komunikácia verejnoprávneho média má získať zmenami nové atribúty: "RTVS sa musí stať viditeľnejšou," zdôraznil Mika s odkazom na otvorenú a transparentnú komunikáciu, ako podstaty bližšieho spojenia s divákmi a poslucháčmi.

Podľa riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daši Matušíkovej je primárnym cieľom týchto zmien vytvorenie silného mediálneho domu. S tým je podľa Matušíkovej spojená radikálna zmena vnímania a imidžu značky, ktorej základom je alternatíva voči komerčným médiám. "Chceme z RTVS vybudovať dôveryhodnú, nebulvárnu a programovo kvalitnú značku, ktorej budú ľudia veriť," uviedla Matušíková.

Súčasťou novej komunikačnej štruktúry sú zmeny v personálnom obsadení Sekcie marketingu a komunikácie. RTVS od 1. júna ruší pozíciu hovorcu, ktorým bol doteraz Richard Šümeghy. Externá komunikácia sa rozdelí na imidžové a produktové PR.

Imidžové PR, korporátnu komunikáciu s verejnosťou a komunikačnú agendu generálneho riaditeľa bude podľa novej štruktúry viesť Dominika Šulková. PR strategických programových značiek a online komunikáciu na sociálnych sieťach bude mať na starosti Juraj Kadáš.

Zdroj: TASR

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 23:22