20.08.2014, 09:46

Online komunikáciu ČSOB povedie TRIAD Advertising

Banka plánuje konsolidovať komunikáciu značky v online priestore.

Online komunikáciu ČSOB povedie TRIAD Advertising

V prvej polovici roku 2014 vyhlásila ČSOB výberové konanie na digitálnu reklamnú agentúru. Jeho víťazom sa stala agentúra TRIAD Advertising.

Okrem komplexných podporných digitálnych aktivít pre ATL kampane ČSOB je prioritou aj celková konsolidácia pôsobenia značky v online priestore.

Podľa slov Róberta Trubača, riaditeľa Divízie marketingu ČSOB, agentúra vzišla ako víťaz vďaka inšpirujúcim myšlienkam. Martin Woska, strategy & creative director z TRIAD Advertising, o návrhoch prezradil, že pôjde o výrazné, no nenásilné napojenie na produktovú líniu banky. Tiež spomenul, že spolupráca už prebieha a jej výsledky by mali byť vidieť už čoskoro.

Čítajte tiež:

Zdroj: eb.