Sociálne siete. Foto: FotoliaFotolia
StoryEditor

Tipy na lepšie posty pre LinkedIn, Facebook, Twitter a Google+

20.06.2014, 17:18
Prinášame základne tipy pre stránky a ich profily. Čo by mali spĺňať vaše príspevky na sociálnych sieťach.

Ako dosiahnuť, aby vaše firemné príspevky na sociálnych sieťach fungovali lepšie? Spoločnosť My Clever Agency vo svojej infografie zhrnula tipy pre firemné stránky na LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+ a ďalšie siete.

Tu sú základné rady, čo by mali posty spĺňať:

LinkedIn

- nadpis by map byť aktuálny a relevantný, najlepšie do 50 znakov. Vhodné je rovno v ňom položiť alebo naznačiť otázku

- pridať linku je dobrá vec, ale nie nevyhnutnosť

- zamerajte post čo možno najlepšie na vašu cieľovú skupinu, na jej analyzovanie dobre poslúži LinkedIn Insights. Všímajte si, ako fungovali predošlé posty

- podporujte diskusiu, môžete sa rovno v komentároch niečo opýtať

 

Facebook

- najúspešnejšie posty sú také, čo niečo ponúkajú, ale neprezradia úplne všetko - ak pripájate odkaz, prinútia ľudí klikať

- ak pripájate linku, pomocou bit.ly ju môžete skrátiť a merať, koľko ľudí na ňu klikne cez Facebook (ale sú aj efektívnejšie pokročilé nástroje)

- pracujte s obrázkami, ak sa to dá (ideálne 800 x 600 px). Používajte jednoduché obrázky mysliac na to, že 80-85 % ľudí si post pozrie na mobilnom zariadení

- buďte aktívni a reagujte v diskusii, dialóg nikdy neuškodí

- postujte, keď je vaša cieľová skupina online

 

Twitter

- nabádajte k akcii, z postu musí byť jasné, čo od recipienta očakávate

- neobetujte gramatiku a nepoužívajte nadbytočne skratky len preto, aby ste sa zmestili do 140 znakov

- pracujte s otázkami, faktami a číslami, aby ste motivovali ľudí retweetovať

- používajte “mentions” cez @, zvýšite tým šancu na reakciu

- retweetujte posty, ktoré sú pre vašu cieľovku dôležité. Nechajte 20 znakov voľných

- pridanie videa alebo obrázku je tiež vhodné

 

Google+

- tagujte ľudí a značky, dostanú o tom notifikáciu

- používajte hashtagy, zvyšuje to reach príspevkov. Google+ automaticky pridá tagy ku kľúčovým témam

- používajte obrázky (800 x 600 px). Zabezpečia lepšiu viditeľnosť príspevku ako napríklad náhľady pri URL adresách

- Google+ nemá najaktívnejšie publikum, takže keď už ľudia niečo komentujú, treba ich v tom podporiť

- nájdite dobré komunity, zapájajte sa v nich

 

Instagram, Vine, Tumblr, YouTube, blogy: Pozrite si tipy aj pre ne v infografike

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 16:20