StoryEditor

Chce Penta vlastnú mediálnu agentúru?

12.06.2015, 13:00
Penta vlastní médiá a zadávateľov reklamy. V reťazci jej chýba len mediálna agentúra.

Skupina Penta vlastní médiá a takisto spoločnosti zadávajúce reklamu. Chýba jej už len medzičlánok - mediálna agentúra. Trh o tejto možnosti diskutuje dlhodobo. Má Penta o mediálku záujem?

Penta uvažovanie trhu potvrdzuje. "Ako mediálny investor si prirodzene uvedomujeme dôležitosť mediálnych agentúr pri zadávaní printovej a on-line reklamy, ako aj samotnej cenotvorby," uviedol pre Stratégie hovorca spoločnosti, no zároveň dodal, že zatiaľ nie je nič oficiálne na stole: "Nemáme však v súčasnosti v tejto oblasti žiadne zámery, ktoré by sme mohli konkretizovať."

O mediálnej agentúre Penty sa diskutuje od roku 2014, kedy vstúpila na trh médií. Momentálna situácia na trhu nahráva skôr vybudovaniu vlastnej mediálky než akvizícii niektorej z existujúcich.

Do portfólia Penty patrí zdravotná poisťovňa Dôvera, Prima banka Slovensko, Privatbanka, ProCare, Mecom Group, Dr. Max, stávková spoločnosť Fortuna a ďalšie. Mediálne akvizície odštartovala kúpou Spoločnosti 7 Plus a Trend Holdingu a neskôr bola aj pri tom, keď sa predal 45-percentný podiel v Petit Presse. V susednom Česku sa diskutuje, či by mohla kúpiť vydavateľstvo Vltava-Labe-Press (VLP), uvádza MediaHub.cz.

Prečítajte si tiež:

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 13:42