15.01.2016, 15:01

Na trh časopisov pre ženy prišla Lenna

Na trhu je nový lifestylový mesačník pre ženy Lenna. Konkurovať mu budú Emma, Eva a Evita.

Na trh časopisov pre ženy prišla Lenna

Včera 14. januára sa dostal do predaja nový lifestylový mesačník Lenna. Časopis vychádza vo vydavateľstve A – IMZ ako prvý pravidelný titul, inzertné a mediálne zastúpenie spolu s niektorými ďalšími činnosťami zabezpečuje vydavateľstvo Bauer Media SK.

 

 

Titul, ktorý tvorí redakcia okolo šéfredaktorky Miriam Andrisovej, vychádza v náklade 30.000 kusov s cenou 1,99 EUR. Cieľovou skupinou sú ženy 30+. Predaj je podporený reklamou v televízii, rozhlase, printe a ostatnými marketingovo-komunikačnými cestami.

 

Nový lifestylový mesačník Lenna bude ponúkať svojim čitateľkám módne trendy, kozmetické tipy a publicistické témy plné príbehov, vzťahov a aktuálnych tém. Veľký podiel titulu tvoria poradenské stránky venujúce sa zdraviu, rodičovským otázkam, dizajnu a kulináriu. Osobitnou časťou sú tipy na nákupy, koučing a rozhovory s odborníkmi.

 

Ako sa pre Stratégie vyjadril Jozef Bajo, konateľ spoločnosti Bauer Media SK, klasickú kompletnú online ponuku v tejto chvíli vydavateľstvo nebude realizovať. O zaradení nového titulu do systému overovania nákladov periodickej tlače (ABC SR) sa bude ešte vydavateľstvo rozhodovať, zatiaľ ho do systému merania nezaradilo.

 

Ďalšie číslo bude v predaji od 12.02.2016.

 

Zdroj: red