12.01.2016, 10:15

dm drogerie markt má prvýkrát TV kampaň

Pozrite si nové spoty kampane „Pre všetko, čím my sme“.

dm drogerie markt má prvýkrát TV kampaň

„TV spoty sú imidžové a vychádzajú z kampane Pre všetko, čím my sme, rozvíjajú a približujú jej základnú myšlienku – sociálne spolužitie a to, ako rôzni ľudia a stretnutia s nimi utvárajú človeka a ovplyvňujú to, kým bol, je a kým sa stáva. Doterajšia kampaň bola postavená na myšlienke, že byť človekom znamená byť rozmanitou bytosťou. Každý človek totiž v sebe skrýva mnoho rôznych podôb. V novej kampani hovoríme o tom, prečo je tomu tak a čo je toho dôvodom: je to sociálne spolužitie. Pretože prameňom ja sme my“, približuje Nicol Noseková, manažérka marketingu dm drogerie markt.

Celkovo je pripravených sedem spotov, ktoré budú rotovať v rámci všetkých fáz súbežne, z toho päť portrétov žien a dva trailery (mix portrétov žien). Na imidžové spoty je naviazaný 5-sekundový tag-on „vždy výhodne”.

„V TV kampani ideme novou cestou – nerobli sme kastingy na predstaviteľov do reklamy, ale kastingy na príbehy. Ozajstné príbehy ozajstných ľudí, ktorí vo svojej biografii rozprávajú o ľuďoch, ktorí ovplvnili a zmenili ich život. Ktorým stretnutie s nimi naoazj zmenil život -„malé vývojové romány“ – od určenia inými k sebaurčeniu. Od dezorientácie k cieľavedomosti. Od sebapochybnosti k sebavedomiu. Tomuto človeku, ktorý udáva smer chceme v našich spotoch vzdať rešpekt. Títo ľudia tvoria spoločne s nami samými to MY,“ dodáva Nicol Noseková.

Kampaň bude nosnou komunikačnou kampaňou na dlhšie obdobie. Bude základom pre všetky ostatné komunikačné a marketingové kampane, ktoré z nej budú koncepčne vychádzať. Zákazníci sa s ňou budú môcť stretnúť v reklamných materiáloch dm drogerie, tak tlačených, ako aj digitálnych, v reklame v rozhlase, v televízii či v exteriéri. Autorom kampane je agentúra Retale Rakúsko.

Timing kampane: 1. fáza: január – február, 2. fáza: apríl – máj, 3. fáza:september – október

Médiá: Markiza group: TV Markíza, TV Doma, TV Dajto

Viac o kampani si prečítajte tu.

 

https://www.youtube.com/watch?v=EplQGINY2IQ

https://www.youtube.com/watch?v=P3EmQef47tU

https://www.youtube.com/watch?v=hLVbzCUYB7U

https://www.youtube.com/watch?v=K0FJZ9v-Ieo

https://www.youtube.com/watch?v=R8VRDmU4VPo

https://www.youtube.com/watch?v=O9fLJuj34Yg

https://www.youtube.com/watch?v=zzBuMgueQ6E

Zdroj: rm