19.01.2016, 12:23

Profesia má prvú televíznu kampaň v histórii

"Zmeň prácu. Zmeníš svoj život." znie hlavný odkaz kampane. Z dielne Zaraguza.

Profesia má prvú televíznu kampaň v histórii
Prvýkrát v histórii uvidíme v televízii kampaň od Profesii. V televíznom spote vidieť mladú ženu a muža, ako beží na bežiacom páse ráno vo fitness centre. Voiceover sa pýta: "Akú prácu má človek, ktorý nemusí ráno utekať do kancelárie? Novú."
 
Kampaň cieli predovšetkým na ľudí, ktorí už prácu majú, sú s ňou však nespokojní a cítia, že potrebujú v živote zmenu.
 
Sú to práve dobré osobné vzťahy s kolegami a nadriadenými, profesijné naplnenie, či priestor na osobný život a voľnočasové aktivity, ktoré sú pre každého človeka tak dôležité, nech už pracuje kdekoľvek. V spotoch preto ukazujeme každodenných hrdinov, ktorí našli v sebe odvahu a odhodlali sa k zmene zamestnania, čím zmenili aj svoj život,” vysvetľuje Jaroslav Vígh, copywriter agentúry Zaraguza a dodáva: “ Čo je skvelé - v celej kampani sa nám podarilo hovoriť o práci bez toho, aby sme ju prvoplánovo ukazovali.“
 
Zaraguza priniesla na základe týchto insightov sériu troch 15sekundových TV spotov, ktoré spája hlavné posolstvo: „Zmeň prácu. Zmeníš svoj život.“

 

 

 
Koncept televíznych spotov je veľmi jednoduchý a efektívny. Priamočiaro, ale hravo odhalí divákovi hlavné posolstvo. Ide v nich o moment, ktorý úplne prirodzene a ľudsky upriami pozornosť na najpodstatnejšie parametre, ktoré každý, kto si hľadá zamestnanie, vyhľadáva, a dáva tak pocit, že zmena k lepšiemu je na dosah. Sila pointy nás núti prehodnotiť kvalitu života, zároveň nás môže veľmi silno motivovať a dokonca baviť,“ dodáva režisérka spotov Paulína Mačáková.
 
Profesia je značkou, ktorá pôsobí na trhu už 19 rokov a spontánne ju pozná polovica Slovákov. Za minulý rok sme na stránke www.profesia.sk zaznamenali rekordných 211.000
pracovných ponúk. Podobné čísla očakávame aj v roku 2016 a preto je pre nás kľúčové pritiahnuť pozornosť ľudí, ktorí zvažujú zmenu svojej aktuálnej pracovnej situácie. Novou kampaňou štartujeme koncept, ktorý bude jednoznačne odlíšiteľný a udržateľný aj na dlhšie obdobie. Chceme v ľuďoch prebúdzať vnútornú silu a motiváciu pre pozitívnu zmenu,” vyjadril sa Michal Kadeřábek, marketingový manažér spoločnosti Profesia.
 
Súčasťou kampane sú aj vizuály:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kampaň pobeží počas januára a februára a okrem televízie sa objaví aj v printe, rádiu, OOH či v online. Vo vizuáloch Zaraguza stavila na jednoduchú typografiu, ktorú si čitateľ ľahko spojí so značkou Profesia. Ich súčasťou bude aj podkampaň k tohtoročnému veľtrhu práce Profesia Days. V rádiu a v digiboardoch sa kreatíva prispôsobuje konkrétnemu časovému úseku dňa, tak, aby bola ešte údernejšia a viac provokovala k životnej zmene.
 
Vizitka kampane:
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier
Art director: Michal Mazán, Andrej Nemček, Kristína Mazáková, Jozef Ludrovan, Matúš
Solčány
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Jaroslav Vígh, Michal Pastier, Maroš Hamorský 
Account Manager: Tatiana Leporis
Réžia: Paulína Mačáková
Kamera: Denisa Buranová

Zdroj: red.