15.01.2016, 15:32

Heineken vyzýva mužov, aby toľko nepili

Heineken štartuje novú globálnu kampaň s názvom „Hľadajú sa striedmi konzumenti” (video).

Heineken vyzýva mužov, aby toľko nepili

V príbehu TV spotu „Hľadáme striedmych konzumentov” sú v centre pozornosti ženy, ktoré z večernej zábavy v bare odchádzajú nahnevané na svojich opitých partnerov. V duchu piesne „I need a hero” ich očarí muž, ktorý odmietne za barom ďalší Heineken, aby zostal „pod kontrolou”.

„Televízny spot „Hľadáme striedmych konzumentov” pochádza z dielne režiséra Nicolaia Fuglisga, ktorý je držiteľom prestížneho ocenenia Emmy. Spot sa natáčal v baroch a v metre v Los Angeles, a pieseň „I need a hero” naspievali priamo ženské hviezdy vystupujúce v spote. Kampaň je určená pre všetky trhy v rámci koncernu HEINEKEN, ktoré ju aktivujú vo forme podľa potrieb lokálnych trhov. Na Slovensku bude kampaň aktivovaná iba prostredníctvom PR komunikácie,” hovorí Peter Nikodém, brand manager značky Heineken.

 

Heineken kampaňou nadväzuje na dlhodobý záväzok spoločnosti Heineken komunikovať prostredníctvom značky, ktorá je jej vlajkovou loďou, posolstvo zodpovednej konzumácie alkoholu. Aktuálne vychádza z globálneho prieskumu postojov generácie Millenials (spotrebitelia vo veku 21 – 35 rokov), ktorý odhalil, že motiváciou pre striedmu spotrebu alkoholu pri večernej zábave v podniku je snaha zostať pod kontrolou. Ako uvádza Heineken, až 75 % týchto konzumentov tvrdí, že vo väčšine prípadov, keď idú večer von, obmedzujú množstvo vypitého alkoholu. Kvôli popularite a dosahu sociálnych médií je pre túto vekovú skupinu totiž prvoradá kontrola ich imidžu. Striedme pitie je teda nový trend. „Ľudia tohto milénia vyrástli v čase rýchlych technologických zmien, globalizácie a ekonomického nepokoja. Výsledkom je, že ich pohľad na život sa výrazne líši od predchádzajúcich generácií. Sú zástancami pozitívneho životného štýlu, a striedme pitie je jeho súčasťou. A aj prieskum potvrdzuje, že rozumná konzumácia alkoholu sa stáva pre mladých prioritou. „Osobná značka” je pre vekovú skupinu tzv. millenials kľúčová, a preto je pre nich pri konzumácii alkoholu čoraz dôležitejšia kvalita ako kvantita,“ hovorí Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov HEINEKEN Slovensko

 

Zdroj: rm