12.01.2016, 00:38

Televízia JOJ počas víkendu mala najsledovanejšie správy

Búrlivé víno predbehla zábavná šou Milujem Slovensko. Pozrite si, ako sa darilo počas víkendu ďalším reláciám.

Televízia JOJ počas víkendu mala najsledovanejšie správy

Počas víkendu (8. - 10. 1 2016) sa v televíziách udialo niekoľko zaujímavých vecí. Prvé prekvapenia prišli už  v piatok, keď zábavnej šou Milujem Slovensko televízie RTVS namerali peoplemetre vyššiu sledovanosť v cieľovej skupine 12  - 54 ako seriálu Búrlivé víno televízie Markíza. Šou Milujem Slovensko sa tak stala v prime time najsledovanejšou piatkovou reláciou v cieľovej skupine 12- 54. Pozrelo si ju 254-tisíc divákov a vďaka tomu dosiahla RTVS 7,8% sledovanosť a 20,8% share. Seriál Búrlivé víno videlo v piatok 185-tisíc divákov v cieľovej skupine 12-54 (15,1% share). Búrlivé víno v piatok dokonca tromfla aj reality šou Gizky Oňovej - Svokra, ktorá mala v komerčnej cieľovej skupine share 20,8%. 

Ďalšie nečakané čísla priniesli peoplemetre v sobotu a nedeľu, keď sa televízia JOJ stala vďaka svojej hlavnej spravodajskej relácii  - Noviny TV JOJ lídrom v spravodajstve v komerčnej skupine 12 - 54. V nedeľu si v tejto cieľovej skupine pozrelo Noviny TV JOJ  377- tisíc divákov. Vďaka nim televízia dosiahla  11,7% sledovanosť a 29,4% share. V cieľovej skupine 12+ si hlavné správy TV JOJ pozrelo 743-tisíc divákov, ktorí dosiahli 15,8 % sledovanosť a 31,6% share. Pre porovnanie v nedeľu dosiahla televízia Markíza pri hlavnom spravodajstve, v cieľovej skupine 12 - 54, 28,3 % share.

Napriek vynikajúcim číslam v spravodajstve TV JOJ si v nedeľu udržala prvenstvo na trhu Televízia Markíza.Vďaka filmu Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama. V cieľovej skupine 12 - 54 si ho pozrelo 328-tisíc divákov - 29,5% share.

V nedeľu štartovala na RTVS aj druhá séria Kolonády. Dosiahla 3,8% sledovanosť a 9,3% share, v cieľovej skupine 12 - 54.

 

Zdroj: pš