22.01.2016, 14:01

Vďaka reklame najviac nových poistencov

Poisťovňa UNION bude mať od nového roka takmer 16 000 nových poistencov.

Vďaka reklame najviac nových poistencov

Do konca septembra, mal každý poistenec šancu zmeniť svoju zdravotnú poisťovňu. V roku 2015 túto možnosť využilo viac ako 110 000 ľudí. Najviac nových poistencov si zvolilo Union zdravotnú poisťovňu, a.s. – takmer 16 000 ľudí.

 

Počas celej doby možného prestupu Union zdravotná poisťovňa komunikovala kampaňou s názvom „Úprimne“, ktorú pre nich pripravila agentúra ad one.

 

Úlohou agentúry bolo odprezentovať hlavné benefity, ktoré Union zdravotná poisťovňa poskytuje v rámci verejného zdravotného poistenia a vizuálne prepojiť s nasledujúcou komunikáciou Union poisťovne na produkt Povinného zmluvného poistenia (vozidla).

 

Hlavným cielom bolo presvedčiť nových klientov o výhodách verejného zdravotného poistenia od Unionu, a poukázať na ich silné stránky oproti konkurencii. Najvýraznejším zvolenými benefitmi boli najkratšie čakacie lehoty na operáciu (znázornené presýpacími hodinami) a možnosť získať zdravotné benefity pre celú rodinu v hodnote až 1073€ (pokladnička v tvare prasiatka).

 

Agentúra ad one prihliadala na charakter posolstva spolu s cieľovou skupinou a vsadila na jednoduchý, ale zreteľný wording, kde posilnila pozíciu poisťovne ako úprimného a zodpovedného partnera. Celú kampaň zaobalila do moderných, jednoduchých a silne výrazných vizuálov. Výsledkom je, že za mesiac Unionu pribudlo takmer 16 000 nových poistencov.

 

Juraj Vilikovský o kampani hovorí: V posledných rokoch sme pravidelne „porážali“  našich konkurentov v náraste počtu poistencov. Ani v roku 2015 sme nemali nižšie ciele. K ich naplneniu, dokonca aj miernemu prekročeniu, nepochybne prispela aj ATL kampaň. Bola postavená na jasnej, čistej a zrozumiteľnej komunikácii výhod. K tomu sme pridali jedinečný atribút – transparentnosť, ktorý podčiarkovalo aj celkové stvárnenie. V prieskumoch realizovaných po kampani sa nám potvrdila čitateľnosť posolstva. To nás presvedčilo o správnosti výberu agentúry (ad one) a ich kreatívneho riešenia.

https://youtu.be/UVUeyk7Hsyg

Zdroj: red.