Otvorenie trnavského štadióna a nákupného centra okrem FC Spartak Trnava, okrem manažmentov City Arena, a.s., City Arena Plus, a.s. a pracovníkov nového štadióna, viac ako desať mesiacov pripravovali agentúry event2all aj Leopard Production, Creative Department a Eibner Production. Prípravy na otvárací štadiónový event trvali priamo na štadióne šesť dní. Rozpočet na event bol niekoľko stotisíc eur.
Zodpovednosti agentúr:
Leopard Production – Koordinácia a manažment všetkých eventov, zastrešenie vystupujúcich umelcov na otváracom evente štadióna, zabezpečenie distribúcie reklamných predmetov 16 000 návštevníkom otvorenia štadióna
Eibner Production – Kreatíva, scenár, réžia, videodokrútky a produkcia technického zabezpečenia (svetlá, lasery, ohňostroj, stavba) otváracieho eventu na štadióne Antona Malatinského.
Creative Department – Príprava kreatívy vizuálov a reklamnej kampane oboch zložiek projektu CITY ARENA
Trojdňové otváranie City Areny sprevádzalo päť samostatných eventov a osem samostatných akcií pre médiá:
Eventy:
1. VIP krst nákupného centra a nočné nakupovanie (21.8.)
2. Otvorenie nákupného centra (22.8.)
3. Autogramiáda štyroch futbalových tímov (22.8.)
4. Otvorenie štadióna (22.8.)
5. Nedeľný program v nákupnom centre (23.8.)
Médiá:
1. TB a fotoprechádzka novým štadiónom s komentárom investora (21.8.)
2. TB a fotoprechádzka nákupným centrom (21.8.)
3. TB s prvou skupinou futbalistov FC Ajax Amsterdam
4. VIP krst nákupného centra a nočné nakupovanie (21.8.)
5. Otvorenie nákupného centra, strihanie pásky (22.8.)
6. TB „Posledný kontrolný deň na štadióne s predsedom Vlády SR“ (22.8)
7. TB s druhou skupinou futbalistov Ajax Amsterdam (22.8.)
8. Otvorenie štadióna (22.8.) – 75 akreditovaných novinárov
· Trojdňové otváranie zabezpečovalo okrem 200 člennej ochranky a pracovníkov štadióna 150 ľudí z agentúr, ktorý koordinovali približne 250 vystupujúcich.
· Mediálne výstupy za obdobie 20.8.-25.8. pre hľadané slovo „CITY ARENA“ podľa monitoringu SITA predstavujú 151 výstupov, „štadiónový event“ obsadil cez víkend väčšinu tituliek printov a bol prítomný vo všetkých televíznych spravodajstvách (Zdroj: event2all)
Zostrih eventu nájdete v krátkom videu
Trnavská športová City Arena – Štadión Antona Malatinského má za sebou slávnostné otvorenie: okrem Ajax Amsterdam Old Boys a legiend trnavského Spartaka privítal domáci prvoligový Spartak Trnava brazílsky Atlético Paranaense. Nasledovali slávnostné otvorenie a výpravná zábavná šou desiatok tanečníkov, svetelných efektov, videodokrútok a domácich aj zahraničných hviezd. Predstavenie The Pastels a svetového DJ Dario G, The Sweet, Michala Davida, holandskej trubkárky Melissy Venema, doplnili Kuly či Mária Čírová a ďalší. Nový trnavský štadión privítal svojich prvých 16 000 návštevníkov v réžii Tomáša Eibnera, moderátormi večera boli Marcel Merčiak, Vera Wisterová a Slavo Jurko.
Zdroj video: CITY ARENA/event2all/Eibner Production; Zdroj foto: štadión: CITY ARENA/event2all/Michal Pavlovič, nákupné centrum: CITY ARENA/event2all/Tomáš Halász)
Zdroj: red