Po spolupráci s youtuberom Gogom, ide Slovenská sporiteľňa do spolupráce i s youtuberom Selassie, ktorý je označovaný za jeho "parťáka". V najnovšej kampani banky bude Selassie promovať Space účty. Robiť to bude jazykom, ktorému rozumejú mladí. Banka má pripravené interaktívne aktivity, v ktorých bude Selassie hľadať najobľúbenejšie veci mladých.
"Po minuloročnej úspešnej kampani na Space účty sme si dali cieľ využiť influencera pre našu značku v rozšírenej a integrovanej podobe. Náš aktuálny koncept, ktorý pracuje s výsledkami prieskumu medzi mladými a s osobnosťou obľúbeného vlogera Selassieho, tento zámer dokonale vystihuje. Selassie reprezentuje komunikačný štýl cieľovej skupiny produktu, jej preferencie a životný štýl," uviedol Martin Hýrošš zo Slovenskej sporiteľne.
Spolupráca s youtuberom Selassiem bola zahájená na webe www.space.sk, ktorý pochádza z dielne online agentúry Core4/Tell it online. ,,Kampaň sme postavili na jednotnom posolstve, ktoré nám má influencer pomôcť dostať do hláv mladých. Chceme vytvoriť silnú preferenciu, spojiť obľúbenosť účtu s obľúbenosťou Selassieho, nielen samoúčelne pracovať s Youtubermi, čo sa v segmente stalo módou," dodal Andrej Csino, Creative & Strategy director Core4/Tell it online. O ďalších aktivitách v rámci spolupráce Slovenskej sporiteľne a vlogera Selassieho sa dozviete počas priebehu kampane.
Zdroj: eb.