J&T Banka zmenila po siedmich rokoch svoje reklamy. Doteraz sme ju poznali z "nafúkaných" reklám, kde bez ostychu ukazovala, aké príjemné je byť bohatým a užívať si blahobyt, ktorý si môže dovoliť len málokto. Za kampaňami vtedy stála agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá aj prišla s vtedajším konceptom. Ten fungoval sedem rokov, dnes nastal čas na zmenu a koncept zmenili.
Banka po novom vsadila na jemnejšiu - umeleckejšiu formu, akou bude komunikovať. V nových spotoch svoje odkazy komunikuje cez tanečné umenie. V spote, ktorým novým koncept odštartovala, vidieť tanečníka, ktorý splýva s technológiou. Pýtali sme sa odborníkov z reklamných agentúr, čo si o posune v komunikácii myslia:
Michal Mazáň
art director
Istropolitana Ogilvy
Peter Rajčák
creative director
Effectivity POWERED BY PUBLICIS
"Myslím, že kým science je v bankovom segmente viac než dosť, o umení sa to povedať nedá. A práve to chcem na kampani J&T banky vyzdvihnúť najviac – jej umeleckú stránku. Scénický tanec, hudba, hra s projekciou, to všetko vytvára nový svet J&T banky, ktorý potvrdzuje jej prémiovosť a oblúkom obchádza zaužívané vzorce."
Igor Majkút
creative director
Zaraguza
"Mne osobne sa predošlý koncept J&T Banky páčil viac. Bol viac uchopiteľnejší. Neviem, či takáto forma abstraknosti dokáže osloviť cieľovku. Dokonca aj wording používa príliš abstraktnú metaforu, keby nebola dovysvetlená, ťažko ju chytím. Jediné, čo sa dá na tomto koncepte pozitívne hodnotiť, je vizualita a umelecký dojem. Ale celkovo je to až príliš ťažké."
Zdroj: Erika Brindzová