StoryEditor

Kofola má jarnú kampaň. Ukazuje československé tradície

15.03.2016, 11:35
V aktuálnej kampani z dielne McCann účinkuje bohyňa jari Vesna a vládkyňa zimy Morena.

Kofola realizuje aktuálnu kampaň na podporu dvojitrovej Kofoly a predaja 6pack. „Kampaň sa nesie v duchu jari a československých tradícií a práve preto sú jej hlavnými sprievodcami radostná a svieža bohyňa jari Vesna a záhadná a temná vládkyňa zimy Morena. Obe sme presunuli aj online prostredia. Stali sa hlavnými postavami online hry, v rámci ktorej môžu spotrebitelia vstúpiť do ich sveta a rozhodnúť sa, či sú viac bzzz alebo brrrr,“ približuje Jaroslava Musilová, PR manažérka Kofola ČeskoSlovensko. Cieľovými spotrebiteľmi sú, podľa jej slov, konzumenti Kofoly, ktorí si ju chcú vychutnať aj v domácom prostredí. Milujú život a radi sa bavia v spoločnosti rodiny a svojich priateľov.

Kampaň prebieha na citylightoch, citylight vitrínach, v obchodoch na POS materiáloch, ale aj na etiketách a fóliách Kofola.

Kampaň, na ktorej vzniku sa podieľala agentúra McCann, prebieha počas marca. 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 18:46